علی دایی: انصاری فرد بزرگتر است و حرمتش واجب/ برگشتم چون دیدم مالکین جدید جدی هستند اقلا ۵۰ دکتر و مهندس در کنارشان دارند

صالح محمد رحیمی: علی دایی بار دیگر سرمربی راه آهن شد. او روز گذشته با حضور در تمرین راه آهن با بازیکنانش خوش و بش کرد و از امروز رسما هدایت این تیم را بر عهده می گیرد در حالی که تنها ۱۰ روز به آغاز لیگ مانده است. دایی ماراتنی سخت را برای نگه داشتن تیمش در لیگ خواهد داشت لیگی امسال ۴ تیمش مستقیم سقوط می کند و یک تیمش باید به پلی آف برود. اما چطور شد که سرمربی فصل قبل این تیم تهرانی ابتدا از راه آهن جدا د؟ او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« ماجرا این بود که من وقتی با مالکین قبلی حرف زدم دیدم ، دوباره شرایط مثل همان فصل قبل است. باز هم بحث وعده و وعیدهاست و نمی توانستم دیگر با آن شرایط ادامه بدهم. برای همین هم بود که از همکاری با یان تیم انصراف دادم.»
و قصه مالکین جدید چگونه شکل گرفت؟ کاپیتان اسبق تیم ملی می گوید:« از ۱۰ روز قبل و توسط یکی از دوستان مشترکم با مالکین جدید آشنا شدم. ۳ مرحله با هم دیدار داشتیم و از شرکت شان دیدن کردم . بیش از ۴۰ ، ۵۰ مهندس و دکتر در این تشکیلات مشغول به فعالیت هستند و احساسم این بود که دوستان حرف های شان پشتوانه اجرایی دارد . برای همین هم بود که سرانجام پذیرفتم تا برگردم. قرار مان با مالکین جدید این بود که آنها ابتدا بدهی های فصل قبل بازیکنان را تسویه کنند که فکر می کنم الان ۹۵ درصد آن بدهی ها پرداخت شده است.»
رفت و برگشت علی دایی باعث دلخوری محمد حسن انصاری فرد و جدایی او از راه آهن شد. چیزی که دایی درباره اش می گوید:« انصاری فرد از این ناراحت است که چرا من با مالکین قبلی کار نکردم. او بزرگتر و پیشکسوت من است و هیچ گاه دوست ندارم چیزی بگویم که باعث ناراحتی اش شود اما واقعیت این بود که من با مالکین جدید حرف زده بودم و آنها منتظر پاسخ من بودند. قرار بود اگر جوابم منفی شد آنها به دنبال گزینه پرتغالی بروند. این حقیقت ماجراست. اصلا دوست ندارم که میان ما دلخوری باشد. »
او درباره بازیکنان جذب شده از سوی انصاری فرد هم می گوید:« من قبل از این لیستی را به باشگاه داده بودم و این بازیکنان در جمع بازیکنانی که می خواستم بوده اند. درباره بازیکنان دیگری که باشگاه مذاکره داشته هم باید ببینم چه اتفاقاتی رخ داده است.»
۴۱۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.