علی دوستی مهر: در یک سال باقیمانده باید سخت کار کنیم

۲۷ آبان ،

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در گفت و گو با پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال، درباره برنامه های تیم ملی نوجوانان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی دوستی مهر اظهار داشت: ما پس از حدود یک ماه استراحت کار خود را آغاز کردیم و اعضای کادرفنی پس از این مدت در تمام کشور استعدادیابی را آغاز کرده اند.
بر اساس تجربه ای از رقابتهای جام جهانی نوجوانان نیجریه داریم و همچنین شناختی که مناطق مختلف کشور داریم مربیان با مسافرت به استانهای مختلف کشور، استعدادیابی می کنند و ما در دو اردوی قبل و اردوهای بعدی بازیکنان تازهی را وارد تیم ملی نوجوانان می کنیم.
دوستی مهر ادامه داد: همانطور که پیشا هم گفته ام رده سنی تیم ملی نوجوانان در رقابتهای جام جهانی به زیر۱۷ سال افزایش پیدا کرده و ما با بازیکنانی که متولد دو ماه آخر سال ۷۴ به بعد می باشند به جام جهانی می رویم و امیدواریم طبق برنامه وقتبندی که داریم بازیکنان موردنظرمان را در تستهای مختلف پیدا کنیم. برنامه هایمان را به فدراسیون داده ایم و جز به جز جلو می رویم. در مجتمع کاوه هم صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و بازیکنان دعوت شده را محک می زنیم. در این یک سال باقیمانده باید سخت کار کنیم تا در جام جهانی نمایشی قابل قبول داشته باشیم. سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: فوتبال پایه در رده های سنی مختلف در آسیا رشد بسیاری کرده و همانطور که کارشناسان و علاقمندان فوتبال پایه می دانند همه کشورها در حال کار کردن می باشند تا بتوانند به جام جهانی برسند. فوتبال پایه  ما هم نباید از قافله عقب بماند و تیم ملی نوجوانان هدفش درخشش در جام جهانی است و اینکه بتوانیم جبران مافات کنیم و عدم حضورمان در فینال رقابتهای آسیایی تهران را با حضور پرقدرت در جام جهانی جبران کنیم./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.