علی دوستی: نفس مردم ایران پشت ما است/ شاگردانم با گریه می گفتند ما به خاطر ایران بازی می کنیم،پول را می خواهیم چه کار؟ – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛دوستی و شاگردانش کار بزرگی انجام دادند.تحقیر استرالیا با ۵ گل،صعود به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا و البته کسب سهمیه حضور در جام جهانی.تیم یکدستی دارد و یک جورهایی مطمئن حرف می زند.مطمئن از اینکه او با همین پتانسیلی که جوانانش دارند می تواند کاپ قهرمانی در آسیا را هم بالای سرش ببرد.علی دوستی می گوید:«تیم من لایق قهرمانی است.حاشا به غیرت مان اگر نتوانیم در آسیا قهرمان شویم.»
او با بیان اینکه این افتخار برای همه مردم ایران است می گوید:«از همه تشکر می کنم.این افتخار به همه مردم ایران تعلق دارد.همه خانواده فوتبال دست به دست هم دادند تا نوجوانان بتوانند به جام جهانی برسند.قبلا هم گفته بودم به جام جهانی نمی‌رویم مگر اینکه نفس مردم پشت ما باشد. قبلا هم قهرمان شده بودیم اما دور از مردم ولی این بار نفس هواداران و مردم ایران پشت تیم ما است. حاشا به غیرت بازیکنان ما اگر نتوانند قهرمان شوند و مردم را دلشکسته کنند. مطمئنم در بازی برابر ازبکستان نیز با غیرت و غرور، یاد شهید فهمیده‌ها را زنده می‌کنیم. ایران پر از فهمیده‌هاست. »
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران ادامه می دهد:«مردم ما عاشق فوتبال هستند و فوتبال در خونشان است. مطمئنم در آینده نزدیک و در بازی تیم بزرگسالان با کره جنوبی این حرکت ادامه پیدا می‌کند. قطعا مردم مشکلات را کنار می‌گذارند و باز هم در استادیوم‌ها حضور پیدا می‌کنند تا همگی با هم تیم ملی بزرگسالان را به جام جهانی ببریم. از این اتفاق خوشحال می‌شوند و دوباره به سطح اول آسیا می‌رسیم.»
او در پایان گفت:«با بچه‌ها صحبت می‌کردم و می‌گفتم اگر ببرید مردم می‌آیند از شما حمایت می‌کنند و فدراسیون برای شما پاداش در نظر می‌گیرد. خدا شاهد است بازیکنانم گریه می‌کردند و همه آنها مثل عرفان وجدانی می‌گفتند ما بخاطر غیرت و کشورمان بازی می‌کنیم، پول را برای چه می‌خواهیم، به امام حسین (ع) قسم تمام بازیکنانم گریه می‌کردند.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.