علی ضیاء : ولاسکو بداخلاقه/ امیر حسینی و نظری افشار: بداخلاقی نیست؛ دیسیپلینه!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – دو ملی پوش قدیمی تیم ملی دقایقی بعد از پیروزی تیم ملی به برنامه ویتامین ۳ رفتند تا دربارهٔ والیبال حرف بزنند.

به گزارش ممتاز ؛ دو ملی پوش سابق ایران به برنامه ویتامین ۳ رفتند تا دربارهٔ بازی خوب ملی پوشان حرف بزنند. در آغاز این برنامه علی ضیاء مجری برنامه گفت اگر پیروزی تیم ملی ساعت ۷ شب بدست می امد از مردم می خواست برای پیروزی و جشن بریزند توی خیابان ها اما الان که حدود ۷ صبح است ، همه باید بروند سر کار. بعد از این هم او از امیر غفور که همشهری اش است به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد. بعد بحث به ولاسکو رسید و ضیاء او را بد اخلاق خطاب کرد. حرفی که امیر حسینی و فرهاد نظری افشار ، هر دو تاکید کردند او که بهترین مربی دنیاست ، بداخلاق نیست و با این دیسیپلین خاصش است که توانسته تیم ملی را به موفقیت برساند. البته نظری افشار اعتقاد داشت که روند ایران خوب بوده و این موفقیت با حضور ولاسکو تشدید شده و سرعت بیشتری گرفته است.

نظری افشار دربارهٔ تیم کوبا گفت:« کوبایی ها بسیار عجول می باشند و بچه ها بهترین شیوه را در نظر گرفتند ، اینکه کوبا را خسته کردند و با استقامت عالی توانستند برنده شوند. »

امیر حسینی هم دربارهٔ بازی با آلمان گفت:« خستگی تیم در برگشت به تهران ، همچنین بازی منظم آلمانی ها کار را بسیار برای مان سخت می کند. ولاسکو ، کاری که برای فوتبال ما کرد این بود که یادمان داد عجله نکنیم و یاد داد از دست دفاع حریف استفاده کنیم ، تکنیک های مختلف را در پیش بگیریم و …»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.