علی لطیفی: استقلالیها شرح وظایفشان را به خوبی انجام دادند / هماهنگی بین دو جناح استقلال جزو اتفاقات نادر بازی بود

۳۱فروردین۱۳،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین بازی استقلال در این فصل مقابل تیم فوتبال الریان قطر بود.

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: استقلالیها به دنبال برد این بازی بودند به خاطر همین قلعه نویی ترکیب تیمش را  تهاجمی چیده بود.

 لطیفی در ادامه اظهار داشت: آبی پوشان از قید و بند دفاعی رها شده بودند اتفاق نادر این بازی هماهنگ بودن دو جناح استقلال با یکدیگر بود.
 
وی در ادامه بیان داشت: در اکثر بازیها جناح چپ استقلال فعال نبود به خاطر همین تیم الریان قطر این جناح را پوشش نداد، هافبک های   چپ استقلال دیروز بر خلاف بازی های قبلی بسیار موثر و خوب بازی کردند و بازیکنان الریان را خلع سلاح کردند.

لطیفی  تصریح کرد:  همه بازیکنان استقلال در بازی دیروز بسیار عالی بودند و توانستند خط میانی الریان را از کار بیندازند.

 پیشکسوت استقلال عنوان کرد: فاصله های بین سه خط استقلال به خوبی از سوی بازیکنان رعایت شد جباری طراح استقلال بازیکنان کناری تیمش را با دادن پاسهای خوب راه  انداخت.
 
وی بیان داشت: استقلال تعویض های خوبی داشت بازیکنان تیم الریان قطر برای جبران گلها جلو  کشیده بودند. حضور آرش برهانی سرعتی در زمین مسابقه سبب شد که چند موقعیت خوب گلزنی برای استقلال به وجود آید که یکی از این موقعیت ها را برهانی گل کرد.
 
لطیفی عنوان کرد: ارتباط خوبی بین جناحین استقلال برقرار بود و هافبک های استقلال هوشمندانه بازی کردند، تقسیم بندی وظایف هم به خوبی انجام شد. مهاجمان استقلال نیز هم به خوبی از مدافعان مرکزی الریان عبور کردند و چندین موقعیت گلزنی روی دروازه این تیم عربی به دست آوردند.

وی در ادامه بیان کرد: موقعیت های فراوان گلزنی نشان می دهد که استقلال به شرایط آرمانی اش نزدیک شده است، فرهاد مجیدی هم بداند که از فر صت های گلزنی باید بیشتر استفاده کند و در بازی های حساس دیگر این موقعیت ها نصیبش نمی شود.

وی دربارهٔ عملکرد امیر قلعه نویی در استقلال گفت: امیر قلعه نویی به عنوان پر افتخار ترین مربی لیگ برتر است که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کم دارد. مسئولان  استقلال باید از امیر قلعه نویی در تحقیق قهرمانی در آسیا حمایت کنند.
 
گفتنی است: تیم فوتبال استقلال توانست با پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم فوتبال الریان قطر جواز صعود به مرحله بعد را بدست آورد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.