علی مطهری: با وجود این فیلم ها نیازی به فارسی۱ نیست!

ممتازنیوز : مطهری در خاتمه ضمن تشکر از نیروی انتظامی به دلیل استقامت در اجرای طرح امنیت اخلاقی از نیروی انتظامی خواست که این طرح را با مسائل امنیتی مخلوط نکنند…

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

عصر ایران- درجلسه علنی امروز مجلس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار احمدی مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی برای شنیدن نظرات نمایندگان درباره طرح امنیت اخلاقی حضور داشتند.

علی مطهری یکی از نمایندگانی بود که برای بیان انتقادات خود پشت تریبون رفت و گفت: انتقاد ما از عدم استقلال وزارت ارشاد در مقابل نگاه خاص دولت به مسائل فرهنگی است.

این نماینده اصولگرای تهران گفت: سیاستگذار نگاه فرهنگی دولت آقای مشایی است که شدیدا هم از طرف آقای احمدی نژاد حمایت می شود. اما انتظار ما این است که وزیر تابع قوانین اسلام باشد.

مطهری در ادامه افزود: مشکل ما این است که هر کس رئیس جمهور می شود خیال می کند به اتکای آرای خود می تواند سیاست های اقتصادی و فرهنگی و… دلخواه خود را اجرا کند. در حالیکه رئیس جمهور باید مجری سیاست های کلی نظام باشد که در جای خود وضع می شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به مواردی از اکران فیلم ها اشاره کرد و گفت: در فیلم “شبانه روز” آن قدر روابط نامشروع در هم تنیده است که معلوم نیست زنی که باردار می شود پدر فرزندش کیست؟!

مطهری همچنین به فیلم “انتهای خیابان هشتم” اشاره کرد و گفت با وجود این فیلم ها نیازی به شبکه فارسی وان نیست!

او با اشاره به اینکه فیلم آتشکار در کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم نمایش داده شد و همه اعضای کمیسیون با اکران آن مخالف بودند، اما هم اکران شد و هم تبلیغ تلویزیونی داشت، تصریح کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، هنرمندان با هر لباس و آرایشی حاضر می شوند و وزیر ارشاد هم در این مراسم شرکت می کند و در واقع بدحجابی آن ها را تایید می کند.

مطهری در خاتمه ضمن تشکر از نیروی انتظامی به دلیل استقامت در اجرای طرح امنیت اخلاقی از نیروی انتظامی خواست که این طرح را با مسائل امنیتی مخلوط نکنند و سوال کرد: نیروهایی که در خروجی بزرگراه ها مستقر شدهاند مربوط به طرح امنیت اخلاقی هستند یا به دلایل دیگر در این محل ها مستقر شده اند؟

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۳ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فارسی۱, فیلم های ایرانی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.