علی معتمدی با˝دروازه خورشید˝آمد

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

آلبوم موسیقی بی کلام ˝دروازه خورشید˝ با آهنگسازی علی معتمدی در بازار موسیقی انتشار یافت.

به گزارش تفسیری خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، این آلبوم که از سوی موسسه گلچین آوای شرق انتشار یافته دربرگیرنده ۱۲ قطعه به نام های آغاز راه، درست به موقع، مزرعه ذرت،‌سایه تنهایی، مرد صحرا، رویای ناب، ،جهان بی مرز، سراب، ایستگاه پایانی، ، دوستت دارم و دروازه خورشید است که توسط علی معتمدی آهنگسازی و اجرا شده است.

معتمدی در کارنامه این اثر آورده است:‌با توجه به اینکه تا کنون هیچ آلبومی برای ساز دهنی توسط یک آهنگساز ایرانی نوشته نشده است ،همکاران، مدرسان و هنرجویان و دیگر علاقمندان این ساز بنده را تشویق به نوشتن مجموعه‌ای برای این ساز نمودند که نتیجه هشت ماه تلاش برای این مهم آلبوم “دروازه خورشید” است.

او در ادامه نوشته است: در این مجموعه تلاش گردیده تا از این ساز در سبکهای امروزی همچون دیسکو و ترنس و دیگر سبکها همچون فولک، بلوز، کانتری، آیریش، پاپ و کلاسیک استفاده شود تا شاید باب تازهی در آهنگسازی و نواختن این ساز پیش روی متخصصین و علاقمندان قرار گیرد .

آلبوم “دروازه خورشید” توسط نوازندگانی چون پویا نیک پور: پیانو، مسعود همایونی: گیتار الکتریک، همایون نصیری و صابر جعفری: پرکاشن، بابک کوهستانی: ویلن، مسعود همایونی و شروین شهبازی: گیتار آگوستیک وعلی معتمدی: سینتی سایزر و ساز دهنی اجرا شده است.

پایان پیام/۴۵

 

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.