عمران‌زاده: اعتراضی به نیمکت‌نشینی ندارم

۵ م دیماه ،

حنیف عمران زاده افزود: پیروزی مقابل گهر دورود و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سبب افزایش روحیه بازیکنان استقلال شده است و اکنون در شرایط مطلوبی قرار داریم.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نیم فصل بازیکنان خوبی به تیم استقلال پیوستند، افزود: تمامی مصدومان نیز به تیم برگشته اند و از هر نظر آماده پیروزی مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه های ایران هستیم.

مدافع تیم استقلال با بیان اینکه در نیم فصل دوم لیگ برتر کار برای همه تیم ها سخت تر می شود، اظهار داشت: بازی مقابل تیمی که اکبر میثاقیان سرمربیگری آن را بر عهده دارد دشوار است اما امیدواریم با حمایت هواداران نیم فصل دوم را با پیروزی خارج از خانه آغاز کنیم.

عمران زاده با بیان اینکه شرایط ایده آلی دارد، خاطر نشان کرد:هر زمانی که با صلاحدید کادر فنی تیم مقابل حریفان به میدان بروم همچون سرباز در خدمت استقلال بوده و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می گیرم.

وی در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی به تیم استقلال نیز گفت: مجیدی بازیکن بزرگی بوده و به خانه خود بازگشته است، امیدوارم با اضافه شدن او و سایر بازیکنانی که در نیم فصل به استقلال پیوستند حضور موفقی در لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های ایران و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران به میهمانی تیم آلومینیوم هرمزگان می رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.