عمر مسکن مهر ۱۰۰ سال است

۲۳اردیبهشت،

به گزارش نوساز به نقل از گروه اقتصادیممتازنیوز،‌ ایرج رهبر تاکید کرد: انبوه سازانی که در ساخت واحدهای طرح مسکن مهر مشارکت دارند به خوبی از فناوری های نوین و تازه صنعتی سازی استفاده می کنند و با توجه به نظارت عالی و میانی که وزارت راه و شهرسازی و نهادهای نظارتی دارند در طرح مسکن مهر از مصالح مورد تایید و استاندارد استفاده می گردد.

وی به متقاضیان مسکن مهر اطمینان داد کیفیت و مقاومت این ساختمان ها از بسیاری از مسکن هایی که حتی در داخل پایتخت نیز ساخته می گردد بیشتر است برای اینکه ممکن است در داخل شهر تهران بعضی اشخاص که دانش و تجربه مسکن سازی ندارند در این حرفه اشتغال داشته باشند اما در طرح های مسکن مهر در سراسر کشور این موضوع به هیچ وجه دیده نمی شود.

ایرج رهبر گفت: حدود ۱۳ هزار مسکن در شهر تازه اندیشه در دست ساخت داریم که به زودی واگذار خواهد شد.

وی افزود: در شهر تازه پردیس و شهر تازه پرند هم مسکن بسیاری در قالب طرح مهر آماده شده است و به زودی واگذاری آنها آغاز می گردد.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن با بیان اینکه وزیر مسکن و شهرسازی و دیگر مسئولان این حوزه به طور مرتب و با فاصله زمانی کم از ساخت مسکن مهر بازدید می کنند گفت: البته ممکن است در میان چند میلیون مسکنی که ساخته می گردد بعضی موارد هم اصول کیفی و استاندارد ایمنی رعایت نشود که حتما بسیار اندک است و نمی توان به کل طرح تعمیم داد.

وی افزود: این نظارت و اعمال استاندارد در سراسر کشور صورت می گیرد و ممکن است در داخل ساختمان و مانند درب و پنجره یا نقاشی ساختمان بعضی نارسایی ها وجود داشته باشد که آن هم کنترل می گردد اما اسکلت بندی این ساختمان ها بسیار مستحکم تر از بیشتر ساخت و سازهای داخل شهر است.

ایرج رهبر دربارهٔ آسانسور هم گفت: این تاسیسات با نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد نصب می گردد و شهروندان اطمینان داشته باشند که همه موارد ایمنی و استاندارد رعایت می گردد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.