عملکرد برخی رسانه‌ها به مثابه توپخانه است

امام جمعه موقت تهران:

امام جمعه موقت تهران از عملکرد برخی رسانه ها انتقاد کرد و گفت: این رسانه ها مانند توپخانه علیه یکدیگر هستند و به جای نقد حرف ها، شخصیت ها را نقد می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا،آیت الله سید ‘احمد خاتمی،امام جمعه موقت تهران، شامگاه دوشنبه در مراسم جشن مبعث پیامبر مکرم اسلام در محل آستان امامزاده ‘احمد ابن محمد ابن علی ابن ابی’ شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان ،به رعایت اخلاق اسلامی در تمام عرصه ها اشاره کرد و تاکید کرد:‌رسانه ها باید از اهانت به مسوولان و مردم بپرهیزند و همواره نقد منصفانه داشته باشند.

وی رعایت جانب انصاف در ارتباطات بین مردمی را از عوامل حسن سلوک اخلاق اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم و مسئولان باید جانب انصاف را رعایت کنند که انصاف،قانون گرایی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تحمل را از دیگر عوامل حسن سلوک دانست و گفت:به سبب تفاوت سلیقه ای که بین مردم وجود دارد تحمل سلیقه ها در ارتباطات بسیار مهم است و مردم و مسئولان باید در ارتباطات تحمل و صبر داشته باشند.

آیت الله خاتمی همچنین به سه ارتباط مهم انسان با خود، خدا و با مردم اشاره کرد و گفت: اگر این سه ارتباط جایگاه واقعی خود را بیابد آنگاه اخلاق، صالح می شود که تمام تلاش پیامبران و ائمه(ع) برای اصلاح این سه رابطه بوده است.

امام جمعه موقت تهران همچنین به جایگاه و عظمت مبعث اشاره کرد و افزود:با بعثت پیامبر(ص) انسانیت به معنی واقعی خود رسید.

وی ولایت فقیه را در تداوم رسالت پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) دانست و گفت:ولایت فقیه در عصر ما از جایگاه بالایی برخوردار است و فرمایشهای رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب برای همگان است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.