عملکرد تعمیرگاه مرکزی شایسته قدردانی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 عملکرد تعمیرگاه مرکزی شایسته قدردانی

عملکرد تعمیرگاه مرکزی شایسته قدردانی

ممتازنیوز: مدیرعامل سایپایدک با تأکید بر اهمیت تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در تعمیرگاههای مرکزی، جهت‌گیری‌های این مدیریت در پرورش تعمیرکاران متخصص و کاردان را مورد قدردانی قرار داد.

به گزارش ممتازنیوز، محمدحسن گرمان که در دو برنامه جداگانه از تعمیرگاههای مرکزی ۱ و ۳ بازدید می‌کرد، گفت: سرعت و کیفیت خدمات که دو عامل مهم مورد نظر مشتریان است با تربیت نیروهای متخصص و کارآمد قابل دستیابی است تا با افزایش راندمان کاری، رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان تعمیرگاههای مرکزی در تمام سطوح با همت و پشتکار خود توانستند پس از سالها زیاندهی، تعمیرگاههای مرکزی را به سودآوری پایدار برسانند.
گرمان گفت: یکی از راههایی که پایداری سودآوری در تعمیرگاههای مرکزی را ممکن می‌سازد، بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت‌های تعمیرگاههای مرکزی است که به این امر مهم توجه ویژه‌ای شده است.
به گفته مدیرعامل سایپایدک، فعالیت‌های تعمیرگاههای مرکزی در تمام بخش‌ها مثبت و قابل دفاع است و بخش صافکاری و نقاشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های جدی‌تری نیاز دارد.
گرمان ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان تعمیرگاههای مرکزی، آنها را افرادی خدوم و با ارزش توصیف کرد و گفت: با ادامه این فعالیت‌ها که موجب افزایش رضایت مشتری و رونق کسب و کارهای جدید در تعمیرگاههای مرکزی شده است،‌ بر خود واجب می‌دانم که قدردان زحمات تمام دست‌اندرکاران مربوطه باشم.
بنابراین گزارش، در این بازدید پناهی قائم مقام مدیرعامل سایپایدک و چند تن از مدیران حضور داشتند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.