عملکرد پویا و فعال دستگاه دیپلماسی در سال ۹۱

۸فروردین ۱۳،

یک کارشناس سیاست خارجی، عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان در سال ۹۱ را عملکردی پویا و فعال ارزیابی کرد.

“حسین کنعانی‌مقدم” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد دستگاه دیپلماسی ایران طی سال ۹۱ گفت: عملکرد دستگاه سیاست خارجی ایران در سال ۹۱، با وجود تحریم‌ها، عملکردی رو به جلو، پویا و فعال داشت.

 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: روند تحولات منطقه به ویژه بیداری اسلامی به موازات ناکامی‌های غرب، استکبار و صهیونیسم فرصت‌های نوین و تاریخی را در سال ۹۱ برای ایران رقم زد.
 
وی با بیان اینکه تحکیم همبستگی بین ایران و مسلمانان و همچنین الهام‌بخشی انقلاب اسلامی در منطقه توأم با تزلزل موقعیت رژیم غاصب صهیونیستی و کانون‌های وابسته به استکبار برای سیاست خارجی ایران فرصتی تاریخی است، افزود: با به‌کاربستن تدابیر کارآمدتر و انسجام روزافزون، امکان بهره‌گیری هرچه بیشتر از فرصت‌های منطقه‌ای برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در حوزه سیاست خارجی در سال ۹۲ وجود خواهد داشت.
 
کنعانی‌مقدم اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی قادر است از عرصه‌های دیپلماسی عمومی و رسمی برای پیشبرد سیاست خارجی در منطقه و محیط بین‌الملل بهره برده و اهداف نظام در این عرصه را در سطح  و جهان و همچنین فعال شدن همه ظرفیت‌های دیپلماسی و تحرک فرهنگی رسانه ای و سیاسی محقق کند.
 
این کارشناس سیاست خارجی بابیان اینکه فعالیت‌های باشگاه خبرنگاران در پوشش‌دهی مسائل سیاسی روز و مناسبات بین‌المللی کشورها بسیار مثبت بوده، تاکید کرد: باشگاه خبرنگاران به‌عنوان یکی از بهترین خبرگزاری‌های به‌روز در عرصه رسانه مطرح است و برای این خبرگزاری آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.