عملیات اجرایی احداث استخر و سونا در محله خاورشهر منطقه ۱۵

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۳:۵۱:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور علیرضا دبیرآغاز شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث استخر و سونای خاور شهر در منطقه ۱۵ تهران با حضور عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران به زمین زده شد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این مراسم که با حضور علیرضا دبیر ،‌‌مهندس صفوی شهردار منطقه ۱۵،‌ مهندس یزدانی شهردار پیشین منطقه ، حجت الاسلام والمسلمین یاسینی امام جمعه خاورشهر ، جمعی از مدیران این منطقه و شهروندان در مسجد جامع نبی اکرم (ص) برگزار شد ،‌ عملیات اجرایی احداث استخر و سونای خاورشهر آغاز شد .
برپایه این گزارش ،‌علیرضا دبیر در این مراسم با تاکید بر اهمیت ورزش در محلات گفت : توسعه سرانه های فرهنگی و ورزشی مانع از آسیب های اجتماعی می شود و در واقع بعد از مسایل مذهبی تنها چیزی که می تواند مردم را جذب کند ورزش است . از این رو می توانیم شش الی هفت ساعت از اوقات فراغت یک جوان را با ورزش پر کنیم .
وی با اشاره به پروژه احداث استخر و سونای خاورشهر خاطرنشان کرد : این پروژه که کلنگ احداث آن به زمین زده شد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و شهروندان می توانند از آن بهره مند شوند .
بر اساس این گزارش ، استخر و سونای خاور شهر به مساحت عرصه ۱۲۰۰ مترمربع و در زمین جنب محل احداث مصلای خاورشهر احداث می شود.در این پروژه علاوه بر استخر ، سونا و جکوزی احداث پارکینگ نیز پیش بینی شده تا شهروندان دچار مشکل نشوند .
شایان ذکر است ، در این مراسم از مهندس یزدانی شهردار پیشین منطقه ۱۵ نیز قدردانی شد .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۵۵۱۰۵۳۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.