عملیات بازپیرایی در بوستان کتاب منطقه ۱۷

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۷ از اقدامات این حوزه از جمله کلاس گیاهان قرآنی، عملیات لایروبی بوستان زمزم، عملیات بازپیرایی در بوستان کتاب در هفته جاری خبر داد.

عباس صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: مرکز آموزش و مشاوره گل وگیاه مرحله دوم از طرح کلاس گیاهان قرآنی را درپایگاه بسیج جان نثاران مهدی (عج) واقع در خیابان زمزم برگزار کرد.
وی افزود: در این کلاس آموزشی کارشناسان مرکز، برای تشویق شهروندان علاوه بر ذکر خواص گیاهان قرآنی طریقه نگهداری و تکثیر گیاهان را نیز بیان نمودند و توصیه‌های لازم را در اختیار شهروندان قرار دادند.
صمدیان در ادامه تصریح کرد: همچنین واحد آبرسانی و تجهیز چاه این اداره نیز اقدام به عملیات لایروبی چاه در بوستان زمزم به متراژ ۱۵۰ مترنمود که این اقدام در پی کاهش شدید سطح ایستایی آب چاه و بروز مشکلاتی در امر آبیاری فضای سبز انجام شده که در طی این عملیات کف شکنی چاه به عمق ۱۰ متر عملیات شست و شوی چاه و رفع گرفتگی و شبکه‌های لوله‌های جدار جهت تراوش بهتر آب از این منافذ به چاه آب انجام شده است.
وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت‌های این حوزه در طی هفته جاری خاطر نشان کرد: عملیات بازپیرایی فضای سبز در بوستان کتاب به منظور زیبایی پارک حفظ منظر آرامش شهروندان و نوسازی فضای سبز این بوستان در حال انجام است این عملیات نیز به متراژ یک هزار و ۷۰۰ متر مربع شامل کند و کوب و کود دهی خاکریزی کاشت چمن و اقلاب گیاهی مناسب است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.