عملکرد راستگو منطق لازم را نداشت/ هجمه این چنینی علیه وی مذموم است

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی حزب آبادگران جوان گفت: اشخاصی که در جایگاه‌هایی چون شوراها و مجالس تفنین قرار دارند، باید فرهنگ تحزب را در تمام رفتار و مواضع خود رعایت کنند.

“بیت‌الله بدرلو” سخنگوی حزب آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ضمن محکوم کردن هجمه‌های تبلیغاتی که در روزهای اخیر علیه الهه راستگو به کار بسته شده است، گفت: اشخاصی که در جایگاه‌هایی چون شوراها و مجالس تقنین قرار دارند، باید فرهنگ تحزب را در تمام رفتار و مواضع خود رعایت کنند.

وی ادامه داد: اگرچه خط تبلیغاتی و رسانه‌ای هجمه علیه راستگو مذموم است، اما عدم پایبندی وی به مواضع حزبی نیز، ناپسند جلوه می‌کند.

سخنگوی حزب آبادگران جوان با انتقاد از ابزار شدن لفظ مردم در کلام سیاسیون، اظهار داشت: وقتی یک کنش‌گر سیاسی به کار تشکیلاتی و حزبی روی می‌آورد باید مواضع و نظرات خود را با مرامنامه و منافع حزب که علی‌القاعده با منافع نظام و مردم مغایرت ندارد، تطبیق دهد.

بدرلو افزود: بنابراین وقتی راستگو با قرار گرفتن در لیست اصلاح‌طلبان توانست مورد اقبال مردم قرار گیرد و به شورای شهر چهارم راه یابد، منطقی نیست که در جلسه انتخاب شهردار، موضعی مخالف موضع اصلاح‌طلبان را اتخاذ کند.

گفتنی است؛ الهه راستگو که در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان شورای شهر چهارم قرار داشت، در جلسه‌ی رأی‌گیری برای انتخاب شهردار، در دور دوم رأی‌گیری، نام “محمدباقر قالیباف ” را در برگه  رأی خود تقریر کرد و به این ترتیب سببات اعتراض شدید اصلاح‌طلبان شورا را فراهم آورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.