عملکرد شهرداری بر اساس درآمدها قابل قبول و مثبت است

مترو تهران شرکت تخصصی پیشرو در کشور است که می تواند به خوبی کار خود را ادامه دهد و باعث افتخار و غرور ملی است که همه کارها در ساخت مترو را خودمان می توانیم انجام دهیم.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس مهدی چمران در حاشیه مراسم ورود ۷۰ دستگاه واگن یک طبقه و ۲۰ دستگاه واگن دو طبقه مترو به ناوگان با بیان این مطلب اظهار کرد: کارکنان مترو و مسئولان آن در سخت‌ترین شرایط و با وجود مشکلات مالی، حتی فراتر از استانداردهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند و ما امیداریم که دیگران هم این زحمات را دیده و آن را قدر بدانند.
 
وی افزود : اگرچه شرایط چندان مناسبی در پرداخت اعتبارات مترو به دلیل مسائل اقتصادی وجود ندارد اما ما نیز تلاشمان را برای گرفتن اعتبارات عمرانی و یارانه مترو تا جایی که امکان دارد، انجام می‌دهیم تا به این ترتیب مشکلات کمتر شود.
 
چمران تصریح کرد: ساخت مترو در خیابان های تهران به خصوص با وجود چاه ها، قنات ها و ناپایداری خاک در برخی نقاط شهر و فرونشست هایی که بعضا ممکن است رخ دهد، کار آسانی نیست و امیدواریم نهایت همکاری ها با شرکت مترو برای  توسعه و ساخت و بهره برداری از خطوط صورت گیرد.
 
رئیس شورای شهر در جمع خبرنگاران نیز در پاسخ به سوالی در رابطه با تحقق درآمدهای شهرداری تهران گفت: هنگام برنامه ریزی ها و تصویب بودجه شهرداری، اعتبارات خوبی برای حوزه حمل و نقل و به ویژه مترو در نظر گرفته شده است که این اعتبارات تا حد زیادی عملی شده و عملکرد بر اساس درآمدها قابل قبول و مثبت بوده است.
 
وی افزود: در شرایط بحرانی هم که با کمبود منابع مالی مواجه شویم، شورای شهر لایحه هایی که برای متمم بودجه می آید را می پذیرد تا به شهرداری و حوزه حمل و نقل کمک کند.
 
وی همچنین در خصوص عدم پرداخت یارانه های بلیت گفت : متاسفانه این شیوه و روال که اعتبارات مترو و یارانه ها همیشه در پایان سال پرداخت می‌شود دیگر عادی شده و مجموعه مترو و شهرداری تلاش می‌کنند از محل‌های مختلفی برای جبران این شرایط اعتبارات لازم را تامین کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.