عملکرد شورای حمایت محرمانه نیست/ ۴ماه از اجراها جلوتریم

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

گفت‌وگوی هنرآنلاین با دبیر شورای حمایت از تولیدات نمایشی/

دبیر و سخنگوی شورای حمایت از تولیدات نمایشی، دربارهٔ عملکرد این شورا در نیمه اول سال جاری توضیحاتی را ارائه کرد.

ابراهیم گله‌دارزاده در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: اگر به فعالیت های شورای حمایت بُعد رسانه ای کمتری داده می گردد و اخیرا کمتر فعالیت هایمان در رسانه‌های مختلف پوشش داده شده است بدان معنی نیست که همانند قبل امور جاری پیگیری نمی‌شود.

وی تصریح کرد: شاید سبب اصلی این باشد که سوالات رسانه ای از ما کمتر شده باشد اما من به عنوان دبیر و سخنگوی شورای حمایت از تولیدات نمایشی و سایر همکارانم همواره آماده پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه و هنرمندان تئاتری بوده‌ایم.

گله‌دارزاده با تأکید بر اینکه عملکرد شورای حمایت محرمانه نیست بیان کرد: از ابتدا تمام آمار و ارقام حمایتی از آثار بر مبنای مباحث فنی و برآورد جزئیات آثار، تاریخ اجرا و ملاحظات زمانی و مکانی صورت گرفته است.

دبیر و سخنگوی شورای حمایت از تولیدات نمایشی ادامه داد: تقریبا تمام آثاری که در شورای حمایت مشمول حمایت مالی می‌شوند نتیجه می‌گیرند و بعضا درخواست های متمم می باشند که بی‌نتیجه می‌مانند.

وی با تأکید بر اینکه بی‌شک هنرمندان تئاتر هم با بردباری حمایت‌های شورا را پذیرفته‌اند اظهار داشت: قطعاً اعتبارات مالی شورای حمایت نمی‌تواند ۱۰۰ درصد نیازهای خانواده بزرگ تئاتر کشور را مرتفع کند و بردباری این عزیزان همواره ستودنی بوده است.

گله‌دارزاده گفت: تئاتر یک هنر بسیار پیچیده با جزئیات فراوان است که گاهی در مورد بعضی تئاترها مسئله پیچیده تر می گردد که حتی تا یک هفته پیش از زمان اجرا هم نمی توان درمورد آنها برآورد مالی کرد و تنها در این موارد مسئله حمایت به تعویق می‌افتد وگرنه ۴ماه از اجراها جلوتریم و تلاش داریم این زمان را به ۷ ماه برسانیم تا گروه‌ها با طیب خاطر بیشتر به فعالیت خود بپردازند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.