عملکرد لژیونرهای والیبال ایران: برد یاران معروف و اسفندیار / باخت تیم عبادی پور

لژیونرهای والیبال کشورمان به میدان رفتند.

عملکرد لژیونرهای والیبال ایران: برد یاران معروف و اسفندیار / باخت تیم عبادی پور

به گزارش ممتاز نیوز، سه لژیونر والیبال کشورمان به میدان رفتند.

باخت تیم  عبادی پور

در هفته شانزدهم رقابت های لیگ والیبال ایتالیا تیم های ورونا و میلانو مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه  بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲ بر ۲۱ به سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه میلاد عبادی پور، دریافت کننده ملی پوش تیم میلانو در ترکیب تیمش قرار گرفت و توانست تنها ۴ امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد. به این ترتیب شکستی دیگر در پرونده میلانو ثبت شد.

برد تیم معروف

در هفته شانزدهم لیگ والیبال ترکیه تیم های دوولی و فنرباغچه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۰ بر ۲۵، ۱۳ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به سود فنرباغچه خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم والیبال فنرباغچه در ترکیب تیمش به میدان رفت، اما موفق به کسب امتیازی برای تیمش نشد.

کان گوربوز با ۲۳ امتیاز و الکساندر فریرا با ۱۴ امتیاز از جمله بهترین بازیکنان این مسابقه بودند.

برد تیم اسفندیار

در هفته نوزدهم رقابت های لیگ والیبال روسیه تیم های اورال اوفا و ساموتلور مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۱۵ بر ۲۵، ۱ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به سود اورال اوفا خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال اورال اوفا در ترکیب تیمش قرار گرفت و توانست ۱۸ امتیاز هم برای تیمش به ارمغان بیاورد تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان اورال اوفا لقب بگیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.