عملکرد مثبت بانک سامان در مجمع عادی سالانه بررسی شد

یکشنبه ۲۵ تیر – ۱۰:۱۷:۱۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان روز پنجشنبه ۲۲ تیر با حضور بیش از ۸۷ درصد سهام‌داران در سالن مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی تلاش تهران برگزار شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، در این مجمع که برای نخستین بار با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، پس از قرائت گزارش هیات‌مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک، صورتهای مالی بانک سامان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۰، به تصویب سهام‌داران حاضر در جلسه رسید.
بر اساس این گزارش، سود خالص هر سهم در سال ۱۳۹۰ مبلغ ۲۱۰ ریال اعلام شد که پرداخت مبلغ ۶۰ ریال به ازاء هر سهم به‌عنوان سود نقدی با تایید نماینده سازمان بورس مورد تصویب اکثریت سهام‌داران قرار گرفت و سود نقدی مصوب بلافاصله به حساب سهام داران واریز شد.
این گزارش می‌افزاید، در ادامه این مجمع ولی ضرابیه عضو هیات مدیره بانک سامان ضمن اعلام خبر دریافت مجوز بانک مرکزی برای افزایش سرمایه بانک از مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۶۵۸۸ میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، از تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده جهت تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی پس از دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۰۱۷۱۷۷۶۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.