عملکرد های شهرداری در سازمان ستاد محیط زیست در سال ۹۱

۸فروردین ۱۳،

با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم شهر تهران و سازمان زیباسازی و سازمان میادین میوه وتربار بهره برداری از ایزو ۱۴۰۰۱ سال قبل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سازمان محیط زیست یک سال با اجرای فاز دوم طرح اموزشی رابطین کوهستانی مناطق ۲۲ گانه در زمینه محیط زیست مناطق کوهستانی نیز تلاش کرد تا به بررسی اثرات ناشی از تخریب محیط زیست وبررسی راه های حفظ و چگونگی عملکرد در محیط کوهستان شود
این طرح در خرداد ماه با تشکیل کمیته های اجرایی پژوهشی ،اطلاع رسانی و با حضور رابطین کوهستانی اشخاص و انجمن های فعال در زمینه محیط کوهستان و سازمان  های مرتبط تشکیل شد.
شهرداری تهران با برگزاری دومین جشنواره زیست محیطی شهر تهران با محوریت پسماند از ۱۶ الی ۲۲ خرداد ماه سال ۹۱ با حضور سازمان ها و نهاد های شهری و همچنین سازمان های مردم نهاد با هدف ارائه دستاورد های مدیریت مصرف منابع و حفظ محیط زیست برگزار شد.
ضرورت برگزاری این جشنواره شناسانده مسائل و موضوعات محیط زیستت در حوزه های مختلف شهری به شهروندان و کاهش هزینه های ناشی از مقابله با مشکلات محیط زیست آموزسی به خانواده  ها به منظور آشنایی تعامل  ومشارکت انان در فعالیت ها ومسائل محیط زیست شهری  حرکت در مسییر توسعه پایدار شهری با مشارکت م.ثر وفعال شهروندان وشناسایی شهروندان با هزینه ه و پیامد های عدم همکاری و مشارکت آنها در حل معضلات محیط زیست شهری است.
افتتاح خانه محیط زیست شهر تهران
خانه محیط زیست شهر تهران هم امسال در ۵ پهنه شال جنوب غرب و شرق ومرکزتهران به بهره برداری رسید.
خانه محیط زیست به عنوان پایگاهی برای حضور سازمان ها مردم نهاد ، فعالان و دانشجویان محیط زیست و راه اندازی گردیده است.
سال ۹۱ تجمع بزرگ فعالان و متخصصان محیط زیست هم در ۱۵ الی ۲۲ خرداد ماه برگزار شد و از فعالان این حوزه و مدیران فعال در حوزه محیط زیست در مجموع شهرداری تقدیر شد و گزارش عملکرد زیست محیطی از شهرداری ارائه شد.
سازمان محیط زیست شهرداری با افتتاح دبیرخانه دائمی طرح در ۲ اردیبهشت سال ۹۱ با تشکیل کمیته پژوهش های دینی  وکمیته پزوهش های علمی کمیته روابط عمومی و کمیته مستند سازی وتهیه ویژهنامه و تهیه یک کتاب مشخص جهت طرح ها مذکور اقدامات خوبی را انجام داد./ز
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.