عملیات تعریض و بهسازی معابر جنوب کرج آغاز شد

۳۱فروردین۱۳،

ˈمحمدرضا ناصرخاکیˈروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح سه کیلومتر معبر اصلی در خیابان شهید همت و دیگر معابر کرج تعریض و بهسازی می گردد.

وی بیان کرد: این طرح ها با توجه به شناسایی مشکلات عمرانی در بازدیدهای میدانی همچنین درخواستهای مکرر ساکنان منطقه انجام شد.

این مسئول اظهارکرد:بنا به اهمیت موضوع، کمیته کارشناسی تشکیل و اجرای پروژه بازسازی در اولویت و دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی، ضمن تاکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در منطقه اشاره کرد: همراهی و همکاری شهروندان سبب اجرای هر چه سریعتر پروژه ها در منطقه خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مدیریت شهری علاوه بر مسئولیت هایی در قالب ارائه خدمات به شهروندان و تامین نیازهای زندگی شهروندی، رسالت بزرگی در خصوص رساندن شهروندان به حقوق شهروندی دارد.

وی با تاکید بر همراهی و تعامل شهروندان در اجرای برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد: نقش شهروندان در تحقق اهداف شهری بسیار مهم و اثرگذار است.

ناصرخاکی با تاکید بر مشارکت شهروندان در امور و مسائل شهری افزود: حضور و مشارکت شهروندان در عرصه های مختلف زندگی شهری و همفکری و ارائه ایده های نو و خلاق در خصوص مسائل شهری به مدیریت شهری به عنوان سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد، امری مهم محسوب می گردد.

وی در زمینه چگونگی مشارکت شهروندان در امور و مسائل شهری، بیان کرد: این مشارکت می تواند در اشکال مختلف و بطور سازمان یافته و داوطلبانه صورت گیرد.

وی تاکید کرد : به منظور افزایش سطح کارآمدی مشارکت های مردمی نیاز است مسئولان شهری بهترین شرایط را برای حضور حداکثری شهروندان در مسائل شهری فراهم کنند.ک/۳

۷۴۱۰/ ۶۹۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.