«عموپورنگ» سه روز در هفته به میان بچه ها می آید

تاریخ نشر: شنبه ۲۹ مهر   | مشاهده : ۶  | سایر خبرهای فرهنگ و هنر
«عموپورنگ» سه روز در هفته به میان بچه ها می آید

تهیه کننده برنامه «هزار و شصت و شونزده» اعلام کرد: به خاطر سخت بودن اجرای زنده، از این پس فقط روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه برنامه اجرا می کنیم. مسلم آقاجان زاده گفت: از زمانی که از جشنواره کودک…

تهیه کننده برنامه «هزار و شصت و شونزده» اعلام کرد: به خاطر سخت بودن اجرای زنده، از این پس فقط روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه برنامه اجرا می کنیم.

مسلم آقاجان زاده گفت: از زمانی که از جشنواره کودک و نوجوان اصفهان به تهران برگشتیم، دیگر هر روز برنامه اجرا نمی کنیم و فقط سه روز آخر هفته «هزار و شصت و شونزده» را روی آنتن داریم ولی ساعت پخش برنامه به روال عادی است؛ البته ممکن است به زودی ساعت پخش هم تغییر کند و بین ساعت ۱۸ و ۱۹ برنامه را پخش کنیم.

وی ادامه داد: پخش برنامه «هزار و شصت و شونزده» در سه روز نبا بر تصمیم خودمان صورت گرفت، چرا که اجرای زنده هر روزی برایمان سخت بود و اگر هم طی این مدت همه روز اجرا داشتیم، به خاطر فصل تابستان و اوقات فراغت بچه ها و نیز ماه مبارک رمضان بود؛ اما حالا که دیگر مدرسه ها باز شده است فقط سه روز آخر هفته «عمو پورنگ» به همراه امیرمحمد به میان بچه ها می آیند.

آقاجان زاده در پایان از پخش قسمت پنجم سریال شبکه نمایش خانگی «عموپورنگ» خبر داد و گفت: به تازگی قسمت پنجم سریال «عموپورنگ» توسط شرکت همراه اول به بازار عرضه شده است، این مجموعه در کل هشت قسمت است که قسمت های بعدی به ترتیب در نوبت پخش قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا، برنامه «عموپورنگ» به تهیه کنندگی مسلم آقاجان زاده برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است که پیش از این هر روز عصرها ساعت ۱۷ با اجرای عموپورنگ (داریوش فرضیایی) و امیرمحمد به روی آنتن می رفت اما به تازگی فقط روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه پخش می شود.

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.