عناصر و مرتبطین بسیار مهم سفید در پرونده مهدی هاشمی دستگیر شده‌اند / پرونده مهدی وارد مراحل جدیدی شد

۰۸م آذر ،

یک منبع آگاه گفت: با دستگیری دو نفر از عناصر و مرتبطین حلقه‌های نزدیک به مهدی هاشمی، پرونده وی وارد مراحل حساس و جدیدی شده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با گذشت حدود دو ماه از دستگیری مهدی هاشمی، پرونده وی در میان موج سازی‌های جدید روز به روز وارد مراحل جدیدتری می‌شود. بنا بر اطلاعات عنوان شده از سوی این منبع آگاه، در جدیدترین برگه از پرونده مهدی هاشمی، عناصر مطلعی از مرتبطین حلقه اول با پرونده وی دستگیر شده‌اند که دستگیری آن‌ها کمک زیادی به رمز گشایی از پرونده مهدی ‌هاشمی می‌کند.

این منبع آگاه در ادامه عنوان کرد: عناصر دستگیر شده که از جمله آن‌ها (س.م.ب) و (ن.ا) می باشند از عناصر و مرتبطین بسیار مهم سفید و مطلع در پرونده مهدی هاشمی می باشند که دستگیری آن‌ها پرونده نامبرده را وارد مراحل جدیدی کرده است.

این منبع آگاه با اشاره به احتمال افزایش دستگیری‌ها عنوان کرد: علاوه بر موارد و دستگیری‌های صورت گرفته، احتمال اینکه اشخاص دیگری در رابطه با این پرونده دستگیر شوند لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: این اشخاص اطلاعات بسیار مهم، حساس و جزئی از فعالیت‌های مهدی هاشمی دارند که اعترافات آ‌ن‌ها مسائل پشت پرده پرونده مهدی هاشمی را رمز گشایی می‌کند.

این منبع آگاه در پایان اضافه کرد: با دستگیری‌های صورت گرفته، احتمال افزایش فشار به مسئولین پرونده و مسئولین قوه قضائیه وجود دارد و احتمالا از این پس موانعی بر سر راه پرونده مهدی هاشمی ایجاد شود اما دستگاه قضایی طبق روال قبل با قاطعیت با هرگونه فشار خارجی در خصوص پرونده مهدی هاشمی برخورد و هرگز از انجام وظایف خود عدول نخواهد کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.