عناوین مهم هنری رسانه‌های بین‌المللی در ۲۳ اردیبهشت

۲۳اردیبهشت،

برگزاری مراسم اهداء جوایز تلویزیونی بفتا در لندن، انتخاب کوین اسپیسی برای سخنرانی در مک‌تاگارت، نقش‌آفرینی ساموئل ال.جکسون در بازی بزرگ در نقش رئیس‌جمهور آمریکا و بالاخره صدرنشینی فیلم ˝مردآهنی۳˝ برای دومین هفته متوالی در باکس‌آفیس از برجسته‌ترین تیترهای امروز (۱۳می، ۲۳ادیبهشت‌ماه) روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی بودند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، ددلاین‌نیوز اولین خبر امروز خود را به سخنرانی کوین اسپیسی، به عنوان اولین بازیگر هالیوودی در مراسم سالانه مک‌تاگارت در بریتانیا اختصاص داده است.

کوین اسپیسی در حالی خود را برای سخنرانی در مک‌تاگارت که در ماه آگوست برگزار می‌شود، آماده می‌کند که سال‌های قبل اشخاصی همچون؛ تد ترنر، اریک اشمیت (رئیس سابق مارک تامپسون بی. بی.سی) در این مکان سخنرانی کردند. از نکات جالب توجه این موضوع اینکه سخنرانی‌ها در مک‌تاگارت به طور سنتی و معمول بر موضوعات جدی کسب و کار تلویزیون‌های بریتانایی و مسائل موجود این شبکه‌ها و همچنین برنامه‌های آینده آنها تمرکز دارد. اما به هر روی ظاهرا کوین اسپیسی از اینکه به عنوان اولین بازیگر هالیوودی قرار است در مک‌تاگارت سخنرانی کند ابراز خوشحالی کرده است.

روزنامه تلگراف یکی از اصلی‌ترین تیترهای خود را به انعکاس برگزاری مراسم اهداء جوایز بفتای تلویزیونی در لندن اختصاص داده است.

مراسم جوایز بفتای تلویزیونی که با اجرای گراهام نورتون، مجری شناخته شده برتانیایی برگزار شد، الیویا کلمن توانست دو جایزه بهترین بازیگر زن نقش دوم برای فیلم تلویزیونی ˝متهم˝ و جایزه بازیگر بهترین نقش اول زن برای کمدی تلویزیونی ˝بیست دوازده˝ را از آن خود کند و به عنوان ستاره این مراسم بدرخشد. همچنین شریدان اسمیت، جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول را برای بازی در درام تلویزیونی “خانم بیگز”، بن‌ویشا جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول برای بازی در سریال “تاج خالی” هم توانستند با دست پر سال را ترک کردند.

برنامه تلویزیونی “ساخت چلسی”، سریال “ایست اندرز”، فیلم تلویزیونی “قتل” ساخته بیرجر لارسن، سریال “بازی تاج و تخت”، سریال درام “آخرین تانگو در هالیفکس”، مستند “۷/۷ یک روز در لندن” و برنامه خبری “هیلزبارو، سرانجام، حقیقت” هم از دیگر آثاری بودند که موفق به دریافت جایزه شدند.

ورایتی از نقش‌آفرینی ساموئل ال.جکسون، بازیگر شناخته شده هالیوود و یکی از پرکارترین بازیگران سینمای آمریکا در ۲۰ سال قبل، در نقش رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در فیلم “بازی بزرگ” با کارگردانی حابماری هلاندر خبر داده است.

“بازی بزرگ” داستان یک نوجوان خجالتی و ۱۳ساله است که برای آنکه ثابت کند مرد شده و بزرگ است، یک شب را به تنهایی در جنگل سپری می‌کند، اما حمله تروریست‌ها سبب فرار رئیس‌جمهور و همراهی او با این نوجوان می‌شود تا با یکدیگر از دست تروریست‌ها فرار کنند.

صدرنشینی فیلم “مردآهنی۳” برای دومین هفته متوالی در باکس‌آفیس هم موضوع مورد علاقه و مشترک هالیوودریپورتر، گاردین، رویترز و واشنگتن پست بود.

فیلم “مرد آهنی۳” در حالی توانست در این هفته با ۷۲ میلیون دلار برای دومین هفته متوالی صدرنشین باکس‌آفیس بشود که این هفته فیلم گتسبی بزرگ ساخته باز لورمان با بازی لئوناردو دی‌کاپریو نیز روی پرده رفت. “گتسبی بزرگ” در اولین هفته اکرانش توانست با فروش قابل توجه ۵۱ میلیون دلاری جایگاه دوم باکس‌آفیس را از آن خود کند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.