عنایتی: از لیست کروش خنده‌ام گرفت/ ۶۰ درصد این بازیکنان شایسته حضور در تیم ملی نیستند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – رضا عنایتی مهاجم صبای قم که امتیازآورترین بازیکن لیگ برتر است در فهرست تازه تیم ملی هم حضور ندارد که نسبت به این موضوع ناراحت است.

رضا عنایتی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پاسخ به این سوال که آیا بابت دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نیستی می گوید: «ناراحت هستم ولی از طرفی بابت این لیست کروش خنده ام گرفته است. قبلا بعضی از بازیکنان دعوت نمی شدند و حرف و حدیث هایی هم به وجود می آمد ولی این بار واقعا شورش را در آورده اند و این لیست بسیار خنده دار است. البته من اطمینان دارم که او این نفرات را انتخاب نکرده است چون اصلا کروش لیگ را نمی بیند و همه چیز را به دستیارانش سپرده است. مسائلی هست که واقعا دوست ندارم الان در موردش صحبت کنم.»

او ادامه می دهد:ز«باز هم دم مربیان قبلی تیم ملی گرم که وقتی بازیکنان را دعوت می کردند این همه حرف و حدیث وجود نداشت و اینقدر انتقاد نمی شد. من با اطمینان می گویم که ۶۰ درصد بازیکنانی که به این اردو دعوت شده اند شایسته حضور در تیم ملی نیستند، هر چند همه آنها برای من قابل احترام و مثل برادرهایم می باشند ولی من این حرف را با اطمینان می زنم که ۶۰ درصدشان لایق حضور در تیم ملی نیستند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت دعوت نشدن به تیم ملی انگیزه ات را از دست نمی دهی می گوید: «نه بابا،برای چه باید انگیزه ام را از دست بدهم؟ اگر قرار بود بی انگیزه باشم باید ۱۰ سال پیش این اتفاق می افتاد. اگر زور و فشار بود حتما به تیم ملی دعوت می شدم و شما شک نکنید که اگر در این ۳ سال در استقلال و پرسپولیس بازی می کردم به تیم ملی دعوت می شدم.»

او در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید: «متاسفانه به تیم های شهرستانی که طرفدار ندارند توجهی ندارند و بازیکنان این تیم ها را بسیار راحت میپیچانند. فرهاد مجیدی دوست من است و شاید ناراحت شوم ولی باید بگویم که او با زدن دو گل به تیم ملی دعوت شد چون رسانه ها فشار آوردند ولی من ۱۸ گل زده بودم که البته دعوت نشدم و حالا هم این موضوع برایم طبیعی است.»

عنایتی در پاسخ به این سوال که چه حرفی با کروش داری می گوید: «من اصلا حرفی با ایشان ندارم و باز هم می گویم که این نفرات با انتخاب او به تیم ملی دعوت نشده اند. من نمی دانم سبب دعوت نشدن من یا چند بازیکن دیگر که دعوت نشدند چیست. به نظر من مردم بهترین قاضی می باشند ولی من همچنان تلاش می کنم تا برای تیمم بازیکن موثری باشم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.