عنایتی: هر وقت وارد زمین شدم، پیوستن به استقلال را باور می‌کنم/ هیچ کس با من مذاکره نکرده است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رضا عنایتی مهاجم صبای قم که در این سال‌ها چندبار بحث بازگشتش به استقلال مطرح شده است، دوباره سوژه رسانه‌ها شده و گفته می‌شود او گزینه جدی امیر قلعه‌نویی برای تقویت خط حمله این تیم است.

به گزارش ممتاز؛عنایتی ابتدا در خصوص شایعه حضورش در استقلال حرف می زند و می‌گوید:« من با این شرایط بیگانه نیستم و معمولا در تعطیلات نیم فصل یا قبل از آغاز فصل همیشه چنین شایعه‌ای در مورد من مطرح می‌شود. دوباره نیم فصل شده و همان شایعات قدیمی تکرار می‌‌شود و این در حالی است که هیچ فردی از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته است. سعی می‌کنم بسیار به این مسائل توجه نکنم و در نیم فصل همه چیز مشخص خواهد شد.»

عنایتی در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال دارد پیراهن استقلال را برتن کنی به خبرآنلاین می گوید:« هیچ چیز مشخص نیست و در این چند سال بارها بحث حضورم در استقلال مطرح بود ولی عملی نشد. من فقط زمانی پیوستن به استقلال را باور می‌کنم که با پیراهن این تیم دوباره وارد زمین شوم و حتی اگر به توافق هم برسم باز هم نمی‌توان در این مورد به طور قاطع صحبت کرد.»
مهاجم سابق استقلال در قسمتی دیگری از حرف‌هایش می گوید:« بسیار از مردم و هواداران استقلال نسبت به من لطف دارند و در کوچه و خیابان حرف‌هایی می‌زنند که مرا شرمنده می‌کنند. بارها گفته‌ام که دوست دارم به استقلال برگردم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم ولی باز هم می‌گویم که مذاکره‌ای با استقلال انجام نداده‌ام. من با صبا قرارداد دارم و هر تیمی مرا می‌خواهد باید با مسئولان این باشگاه مذاکره کند.»
عنایتی در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش هم حرف می زند:« خدا را شکر شرایط خوبی دارم و قرار است در تمرینات صبا شرکت کنم. البته دکتر گفته که دو، سه روز باید مدارا کنم به همین سبب ترجیح می‌دهم در کنار تیم باشم ولی در تمرینات گروهی شرکت نکنم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.