عکاسان برجسته کشور آثارشان را روی دیوار می‌برند

۱۱ام بهمن ،

امروز در خانه هنرمندان

عباس عرب‌زاده از افتتاح نمایشگاه گروهی عکس با عنوان میراث در خانه هنرمندان خبر داد.

“عباس عرب زاده” عکاس و دبیر نمایشگاه گروهی در گفت‌‍وگو با خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین گفت: نمایشگاه گروهی عکس با عنوان میراث امروز عصر در گالری‌های ممیز و زمستان افتتاح می‌شود.

او در این باره گفت: در این نمایشگاه ۳۷ هنرمند برجسته کشور که عضو انجمن عکاسان میراث فرهنگی می باشند آثارشان را در حوزه‌های مردم شناسی، طبیعت، معماری، آثار باستانی و آبستره به نمایش می‌گذارند. در این نمایشگاه ۷۷ تابلو به روی دیوار می‌رود.

این هنرمند عکاس با اشاره به آثار برجسته‌ای که به نمایش گذاشته می‌شود اظهار کرد: نکته قابل توجه در این نمایشگاه حضور هنرمندان برجسته عکاس است که هر کدام دو تا سه اثر را به نمایش گذاشته‌اند. بسیاری از این هنرمندان صاحب تالیف یا صاحب کتاب‌های عکس می باشند. در این نمایشگاه سالن زمستان به تصاویر مربوط به مردم شناسی اختصاص دارد و سایر آثار هم در سالن ممیز به روی دیوار رفته است.

عرب زاده دربارهٔ قیمت این آثار گفت:پایین‌ترین قیمت یک میلیون تومان و بالاترین اثر هم مربوط به عکسی از مرحوم نیکول است که ۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است. بقیه آثار هم بین یک تا ۷ میلیون تومان است.

مریم زندی، علی قلم سیاه، سعید محمودی، افشین بختیاری، امیر یگانه، امیرعلی جوادیان، ناصر میزبان، ابراهیم صافی، مجید ناگهی، اسعد نخش بندی، صادق میری، فخرالدین فخرالدینی، زاکاریان و … از جمله هنرمندانی می باشند که آثارشان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود.

نمایشگاه عکس میراث امروز عصر، ۱۱ بهمن ماه، از ساعت ۵ تا ۸ در سالن‌های زمستان و ممیز خانه هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود. علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند تا ۲۰ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۲ تا ۸ شب در خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی،‌ بعد از ایرانشهر،‌ خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر حضور پیدا کنند.
 

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.