عکاسان مستند توانایی بوجود آوردن انقلاب را درجهان دارند

۱۴م آذر ،

عکاسان مستند توانایی شناساندن ایران به جهانیان و بوجود آوردن انقلاب را در این جنگ رایانه ای را دارند.

فاطمه بهبودی، عکاس مستند  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص نبود دانش عکاسی در بین عکاسان مستند، گفت:  فضاهای آموزشی و همچنین  کتاب های عکاسی که دراین حوزه  باید وجود داشته باشند ،بسیار کم است.
وی در رابطه  با اشاره به نبود استقبال عمومی از عکاسی مستند در میان مردم عنوان کرد:  جامعه ما در پی عکسهایی می باشند که به آنها روحیه ببخشد و همچنین نبود انتقاد پذیری مردم هم سبب دیگری در این راستا است.
 بهبودی با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی در این حوزه اظهار داشت: با توجه به نبود شناخت مسئولان از این ژانر عکاسی و همچنین نگاه منفی آنها نسبت به عکس های مستند حمایت‌های مالی شایسته ای هم وجود ندارد.
این عکاس مستند با تاکید بر آینده نامناسب عکاسی مستند افزود: با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی توسط عکاسان از این حوزه شده است ولی برنامه‌ریزی دقیقی توسط آنها ملاحظه نمی شود.
 بهبودی در خصوص سطحی نگری عکاسان این ژانر گفت: سطح جامعه شناسی و مردم شناسی عکاسان پایین است به طوریکه تنها بسیار عمیق به موضوعات و مردن نگاه نمی کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر به عکاسان مستند  بها داده شود با عکس هایشان می توانند با شناساندن ایران به جهانیان در این جنگ رسانه ای انقلابی را موجود آورند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.