عکاسی مخفی از دختران در تورهای مختلط

خبرگزاری مهر: فردی که با طراحی صفحه ای در شبکه های اجتماعی اقدام به برگزاری تورهای مختلط و غیر اخلاقی می کرد، با تلاش پلیس فتا دستگیر شد.

سرهنگ قاسملو رئیس پلیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در این باره اظهار داشت: در پی گشت زنی های پی در پی پلیس فتا در فضای مجازی و بررسی صفحات موجود در شبکه های اجتماعی و همچنین تماس های مکرر شهروندان  تبریزی مبنی بر فعالیت غیر مجاز شرکت مسافرتی در این استان و برگزاری تورهای مختلط دختر و پسر در مکان های مختلف ، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی و تخصصی، این پلیس توانست مدیر تور که خود صاحب صفحه مذکور در شبکه اجتماعی بود را در حین برگزاری این تور شناسایی و دستگیر کند. همچنین تعداد زیادی وسایل غیر اخلاقی و غیر مجاز همراه این گروه کشف شد. متهم پس از دستگیری به جرم اعتراف کرد .

این مقام انتظامی افزود: در بین این گروه فرد عکاسی که تعداد زیادی عکس های گرفته شده از دختران در تورهای مختلف را در صفحه های اجتماعی منتشر می کرد نیز دستگیر و به اتهامات وارده اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی به هموطنان هشدار داد: فریب تبلیغات آژانس هایی که فقط در فضای مجازی اقدام به ثبت نام تورهای گردشگری می کنند، را نخورید .

 در بسیاری از پرونده های بررسی شده توسط این پلیس، هدف از برگزاری تورها در شبکه های اجتماعی فریب و انتشار عکس های خصوصی گردشگران در فضای مجازی است و پلیس در برخورد با چنین پرونده هایی که اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی می کند، طبق قانون برخورد قاطع می کند.           


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.