عکس این دختران تهرانی که دوست دارند پسر شوند

به گزارش ممتازنیوز، کانال سیزده تلویزیون مرکزی چین CCTV13 که به زبان ماندارین برنامه پخش می کند، در گزارشی از تهران، دخترانی را نشان می‌دهد که در یکی از پارک‌ها اقدام به تمرین ورزش پارکور می‌کنند.این گزارش پس از پخش صحبت‌های یکی از این دختران که نسبت به برخورد جامعه و عدم پذیریش کار خود از سوی مردم معترض است، تعدادی از عابران را نشان می‌دهد که متعجب به تمرین این افراد نگاه می‌کنند.

دختری که با وی مصاحبه شده است از نوع نگاه مردم خود نسبت به شخصیت اجتماعی دختران ناراحت بوده و از اینکه مردم از پذیرش رفتار پسرانه از سوی دختران سر باز می‌زنند شکایت می‌کند.

گذشته از غلط یا درست بودن کار این افراد، شایسته است مسئولان ورزشی، نسبت به فراهم آوردن محیط مناسب برای دخترانی که علاقمند به اینگونه ورزش‌ها هستند اقدام کنند تا از سویی مردم با دیدن صحنه‌های عجیب، بهت‌زده نشوند و از سویی دیگر نیز این دختران ورزشکار که در عین داشتن حجاب (هرچند نیم‌بند) سعی در انجام سخت‌ترین کارها دارند، در محیطی با امنیت روانی و فیزیکی بالاتری به تمرینات خود بپردازند.

همچنین اگر مسئولان ورزشی کشور برای تامین محیط ورزشی دختران ورزش‌کار اقدام عاجل کنند، نه تنها خوراک برای رسانه‌های خارجی فراهم نمی‌شود بلکه میزان توانمندی مدیران کشور نیز در چشم مردم ایران و رسانه‌های غربی بالاتر خواهد رفت.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بی صدا:

    تصاویربهتری ندارین؟من عکسای بهتری راجع به این موضوع دارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.