عکس / شهرک ها و پرچم ها

۲۲م آذر ،

عکسی که می بینید، در نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی و احتمالا در روز جهانی قدس گرفته شده است. سایه ی مرگبار پرچمهای زرد رنگ حزب الله لبنان بر فراز خانه های شیروانی دار و حلقه ای اشغالگران، این روزها تصاویر بسیاری را به عکاسان هدیه می کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به سال ۱۹۸۲، دو هفته پس از آزادی خرمشهر توسط انقلابیون حزب اللهی ایران، رژیم صهیونیستی، با دو هدف به کشور لبنان حمله کرد ، با این امید که توازن قوا را در منطقه ی خاورمیانه به نفع خود تغییر دهد. پایتخت لبنان اشغال شد و طی یک سال بعد، نوزده هزار نفر از مردم این کشور کشته و زخمی شدند اما از خون های به ناحق ریخته شده، باتلاقی ایجاد شد که هنوز با گذشت سی سال، رژیم صهیونیستی از آن رهایی پیدا نکرده است و امروز تا گردن در آن فرو رفته و عن قریب است که راه نفسش بسته شود.
امروز ارتش برتر خاورمیانه!!! پس از سه شکست متوالی از مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین، در کابوس جنگ بعدی، دچار تبِ مرگ شده است. جنگی که شاید نه سی و سه روز، و نه بیست و دو روز و نه هشت روز، بلکه در هشت ساعت تمام رشته های صدها ساله ی جهان کفر و شرک را در هم بپیچد، انشاالله.
عکسی که می بینید، در نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی و احتمالا در روز جهانی قدس گرفته شده است. سایه ی مرگبار پرچمهای زرد رنگ حزب الله لبنان بر فراز خانه های شیروانی دار و حلقه ای اشغالگران، این روزها تصاویر بسیاری را به عکاسان هدیه می کند. رژه و مانور غیرمسلحانه ی حزب الله در برابر شهرک های صهیونیست نشین (مستوطنات) که با فاصله ای بسیار کم از نوار مرزی قرار دارند، وضعیت دردناکی را برای رزیم صهیونیستی ایجاد کرده است که هیچ راه حلی نیز برای آن ندارد. این شهرک ها بارها، بارانِ موشک های حزب الله را تجربه کرده اند و ساکنان آن، ترجیح می دهند، همواره یک چشم به تلویزیون «المنار» و دو گوش به بیانیه های حزب الله و سخنان سید حسن نصرالله داشته باشد، زیرا به خوبی و  دریافته اند که ارتش پرادعای رژیمشان، به هنگام آغاز بارانِ آتشینِ خشمِ حزب الله، قادر به ایجاد هیچ مانع موثری نیست و خزیدن به پناه گاه ها ، تنها راه حفظ جانشان می باشد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.