عکس هایی از حسن جوهرچی در کنار دخترش آوا و پسرش علی

عکس هایی از حسن جوهرچی در کنار دخترش آوا و پسرش علی

حسن جوهرچی بازیگر ۴۸ ساله کشورمان صبح امروز بر اثر عفونت ریوی درگذشت. آن مرحوم دو فرزند داشت یک دختر به نام آوا و یک پسر به نام علی. در ادامه عکس هایی از حسن جوهرچی و فرزندانش را مشاهده می کنید.

عکس فرزندان حسن جوهرچی

حسن جوهرچی از ۱۲ سالگی تجربه کار تئاتر دارد و اگر کسی با بازگشت به حدود ۲۰سال پیش تصور می‌کند او با دو سریال «در پناه تو»  و «در قلب من»  یک شبه به یک چهره محبوب بدل شده و همه چیز به شکل یک جرقه برایش اتفاق افتاده، سخت در اشتباه است. در موفقیت آن دو کار و روند کاری موفق و مثبت کارنامه جوهرچی شکی نیست اما  حسن جوهرچی نسخه تمام‌عیار کسی است که روی پای خودش با تلاش و البته استعداد ذاتی‌اش جلو آمده است.

همان چیزی که به فرزندانش هم گوشزد کرده و از خودش نه تنها دو نام جوهرچی، بلکه دو استعداد تحصیلکرده به یادگار گذاشته است؛ نام‌هایی که در آینده‌ای نزدیک از آنها بیشتر خواهیم دید، شنید و خواند.

 

حسن جوهرچی در کنار دختر و پسرش

حسن جوهرچی در کنار دختر و پسرش

 

آوا، فرزند اول او و خانم بیات است که هم دانشجوی داروسازی است، هم دوره ‌مهمانداری هواپیما را گذرانده و هم در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرده تا بازیگر شود. البته متاثر از مادرش و علاقه خودش، قصد دارد به صورت کاملا جدی طراحی لباس را هم دنبال کند.

حسن جوهرچی و فرزندانش

حسن جوهرچی و فرزندانش

 

دختر و پسر حسن جوهرچی

دختر و پسر حسن جوهرچی

بیوگرافی مهناز بیات همسر حسن جوهرچی + فرزندانش علی و آوا (1)

 

فرزند دوم این خانواده هنرمند، علی است که تمام نشانه‌های یک نابغه را دارد.

او هنوز ۱۷ سالش تمام نشده اما دانشجوی رشته فیلمسازی است؛ در یک گروه موسیقی می‌نوازد و آهنگ می‌سازد و در کنار اینها بازیگری تئاتر را نیز دنبال می‌کند.

 

 

گردآوری:گروه سرگرمی ممتاز نیوز
momtaznews.com/entertainment

 

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ساناز:

    سلام خواستم بابت فوت این هنرمندعزیزتسلیت بگویم امیدوارم روحشان شادوهمیشه ماندگارباشند

  2. مینو:

    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق…
    خدا این هنرمند دوست داشتنی و خانواده دوست و رحمت کنه…
    یادم میاد توی آخرین مصاحبه تلوزیونی که همین چند وقت پیش ازشون پخش شد، به این مطلب اشاره کرد؛ که با فرزندانش ارتباط خیلی خوبی دارن، اینجور که میگفت یه وابستگی عاطفی عمیق با هم دارن…
    خدا به خانوادش واقعا صبر بده…

  3. محمد:

    خدای من…باورمون نمیشه…خدا رحمتشون کنه…بازیگر خوب و توانا و بی حاشیه ای بودن…انشاالله در جوار رحمت الهی باشن…تسلیت به جامعه هنری

  4. سیما احمدی:

    آقای حسن جوهرچی عزیز، هنرمند نمونه و محبوب کشورم ایران، سالهای سال همیشه مردمک چشمانم به صفحه جادوئی ۴۲ اینچی تلویزیون سفیدشده تابا عشق بنشینم پای یکی ازکارهای همیشه زیبا و دیدنیتون . اماانتشار خبر دردناک وحزن انگیز درگذشت شما…. بگذریم… برای شما آرزوی مغفرت دارم . روحتان شاد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.