عکس های کلید خوردن مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها»

گردآوری توسط گروه سینما و تلویزیون ممتازنیوز

تاریخ ارسال : ۲۳:۲۴ | پنجشنبه ۰۴ مهر نویسنده : CAMPEC

تعداد عکس:۱۲

تصویربرداری سریال «معراجی‌ها» شب گذشته – سوم مهر – در لوکیشن پژوهشکده هواشناسی آغاز شد و سکانس‌هایی از آن در حضور علی دارابی (معاون سیما)،‌ سردار بهمن کارگر (رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس) و مهدی فرجی (مدیر شبکه یک) ضبط شد.

مسعود ده نمکی کارگردان و سرپرست نویسندگان سریال «معراجی‌ها» – در جمع خبرنگاران گفت: ایده‌ی این سریال جزو ایده‌هایی بود که قرار بود در مدیوم سینما ساخته شود و برای سینما هم نوشته بودم تا اینکه با توافق با مسئولان تلویزیون درخواست کردیم که این پروژه ابتدا به شکل سینمایی ساخته شود و در جشنواره فجر دیده شود و سپس قصه‌ طولانی به صورت سریال از آن دربیاید. بر این اساس مسئولان تلویزیون نیز پذیرفتند و این اتفاق می‌توانست به وضعیت سینماها هم کمک کند.

وی درباره «معراجی‌ها» توضیح داد: این سریال به مضمون اجتماعی مسائل بعد از جنگ می‌پردازد و سعی می‌کنیم با زبان طنز آن را تلطیف کنیم. این مجموعه حدود ۳۰ بازیگر اصلی دارد و اکنون هم فقط به نسخه سینمایی‌اش فکر می‌کنم.

برچسب ها : سریال معراجی‌ها , عکس های سریال معراجی‌ها , بازیگران سریال معراجی‌ها , کارگردان سریال معراجی‌ها , عکس های پشت صحنه سریال معراجی‌ها , داستان سریال معراجی‌ها , عکس های امیر نوری در سریال معراجی‌ها , عکس های محمد رضا شریفی نیا در سریال معراجی‌ها , تصاویر سریال معراجی‌ها , فیلمبرداری فیلم معراجی‌ها , عکس هیا فیلم معراجی‌ها , گالری عکس های سریال معراجی‌ها , اسامی بازیگران سریال معراجی‌ها ,


کامپک | ناب ترین عکس های هنرمندان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.