عکس پر حاشیه اوباما+ عکس و کارتون

۱۵ام بهمن ،

در شرایطی که رئیس‌ جمهوری آمریکا خواستار کنترل استفاده از سلاح شده بود به تازگی تصاویری از او انتشار یافتن یافت که او را در حال تمرین تیراندازی نشان می‌داد. اما این تازه آغاز ماجرا بود! به محض انتشار یافتن این تصویر، کاربران اینترنت دست به کار شدند و نشان دادند که اوباما چه چیزهایی را نشانه رفته است….

 در شرایطی که رئیس‌ جمهوری آمریکا خواستار کنترل استفاده از سلاح شده بود به تازگی تصاویری از او انتشار یافتن یافت که او را در حال تمرین تیراندازی نشان می‌داد. اما این تازه آغاز ماجرا بود!

به گزارش ممتازنیوز، به محض انتشار یافتن این تصویر، کاربران اینترنت دست به کار شدند و نشان دادند که اوباما چه چیزهایی را نشانه رفته است: قانون اساسی آمریکا، پرندگان، دسته گل، و…

این عکس در شرایطی انتشار یافت که اوباما در نظر دارد فردا، دوشنبه، در شهر «مینیاپولیس» دربارهٔ طرح پیشنهادی خود برای اعمال محدودیت و کنترل مالکیت و استفاده از اسلحه در آمریکا صحبت کند.

خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در آمریکا روزانه به کشته شدن ده‌ها فرد بی‌گناه منتهی می‌شود و در یکی از این کشتار مرتبط با سلاح، یک جوان ۲۰ ساله آمریکایی به دبستان «سندی هوک» در شهر «نیوتاون» ایالت «کانتیکت» حمله کرد و ۲۰ کودک ۶ تا ۷ سال و ۶ فرد بزرگسال را کشت.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.