عیادت و دلجویی وزیر آموزش و پرورش از مصدومان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور

با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهر کرد صورت گرفت

عیادت و دلجویی وزیر آموزش و پرورش از مصدومان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور

عیادت و دلجویی وزیر آموزش و پرورش از مصدومان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور

 وزیر آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهر کرد به عیادت و دلجویی از مصدومان سانحه تصادف اردوی راهیان نور پرداخت.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، دکتر حمید رضا حاجی بابایی صبح امروز طی سفر یک روزه خود به استان چهارمحال بختیاری با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهر کرد به عیادت و دلجویی از هشت نفر مصدومان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور پرداخت.

بر اساس این گزارش، زینب خدادادی دانش آموز حادثه دیده در این سانحه ضمن اعلام اینکه کاملا به صورت داوطلبانه در این سفر حاضر شدیم و تمام تمهیدات لحاظ شده از سوی سپاه پاسداران و آموزش و پرورش مناسب بود، گفت: بسیار خوشحالم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی پیامی با ما ابراز همدردی کردند.

وی ادامه داد: بسیاری از همکلاسان و همسفران ما طی این اردوها حال و هوای معنوی بسیار بالایی کسب کرده بودند.

این دانش آموز در پایا ن از وزیر آموزش و پرورش خواست تا سلام وی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابلاغ کنند و به وی بگوید ما تا آخرین نفس پای ایشان ایستاده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش نیز با اعلام اینکه وقتی خبر سانحه را شنیدم بسیار نگران و متاثر شدم افزود: اردوهای راهیان نور و دانش آموزی همانند دوران حضور دانش آموزان در جبهه است.

وی از دانش آموزان و مربیان حادثه دیده خواست، در این روز عرفه از خدا بخواهند، همکلاسی‌های سفر کرده آنان با شهدای کربلا محشور شوند.

حاجی بابایی ادامه داد: بهترین بسیجی، دانش آموز و رزمنده کسی است که به پدر و مادر خود احترام بگذارد.

مهسا عبداللهی، دانش آموز حادثه دیده در این دیدارها اعلام کرد: اگر سلامتی خود را بازیابم و توفیق مجدد سفر راهیان نور نصیبم شود حتما به این سفر خواهم رفت زیر به عشق شهدا عازم این سفر شدم.

گفتنی است، در این دیدارها حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران ، کوچک نژاد نمایند مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، علی اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال بختیاری ، کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ، قربان معاون آموزش ابتدایی ، حشمتیان رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده رئیسی رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ، حاج کریم مدیرکل حراست ، سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی ، نیکخو مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.