غافلگیری رهبر یهودیان بریتانیا در رادیو پس از اظهار نظر در مورد ایران/مجری: آقای سکز! سخنان شما iبه صورت زنده در حال پخش است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

لرد جاناتان سکز رهبر یهودیان بریتانیا در طول مصاحبه ای با رادیو ۴ بی بی سی و در هنگامی که تصور می کرد سخنانش پخش نمی شود، ایران را متهم iبه داشتن نقش در جنگ غزه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیلی میل نوشت: لرد جاناتان سکز رهبر یهودیان بریتانیا در طول مصاحبه ای با رادیو ۴ بی بی سی و در هنگامی که تصور می کرد سخنانش پخش نمی شود، ایران را متهم iبه داشتن نقش در جنگ غزه کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی با حضور در برنامه “امروز” رادیو ۴ بی بی سی در پاسخ iبه سئوال “ایوانز دیویس” مجری برنامه در مورد نظرش در خصوص وضعیت فعلی در غزه گفت: فکر می کنم، این وضعیت در واقع iبه ایران ربط داشته باشد.

در همین حال، “سارا مونتاژ” مجری دوم برنامه در گوش سکز گفت که “برنامه iبه صورت مستقیم در حال پخش است”.

سکز که iبه شدت غافلگیر شده بود، با تغییر موضع، سریعا خواستار برقراری صلح شد و افزود: لازم است که iبه صورت مداوم برای برقراری صلح، نه تنها در غزه بلکه در کل منطقه دعا کنیم.

لرد سکز در ادامه افزود: هیچکس از خشونت نفعی نمی برد نه فلسطینیان و نه اسرائیلی ها.  این مسئله ای است که ما باید برای صلح دعا کنیم و بر روی آن کار کنیم.

سر جاناتان سکز خاخام بزرگ کنگره های متحد یهودی کشورهای متحد المنافع و  رهبر خاخام های بریتانیا است.

بی بی سی مدتی پس از این مصاحبه، از ساکز iبه خاطر مشخص نساختن آنکه سخنان او مستقیم پخش می شده است، عذخواهی کرد.

یک سخنگوی بی بی سی گفت: ساکز متوجه نشده بود که سخنان او همچنان پخش می گردد.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.