غرب با نقض حقوق بشر به دنبال اهداف شوم خود در عرصه بین‌الملل است

بخشایش اردستانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رفتار غرب در قبال حقوق بشر نشان دهنده این امر است که آنها به هیچ عنوان پایبند به حقوق انسانی نبوده و تنها در راستای اهداف شوم در عرصه بین الملل عمل می کنند.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به برخورد دوگانه غرب و آمریکا نسبت به حقوق بشر گفت: غرب و آمریکا به ظاهر مدافع حقوق بشر هستند و هر جایی که منافع آنها ایجاب می کند در قبال نقض حقوق بشر سکوت اختیار می کنند.

این کارشناس سیاست خارجی با ا شاره به نقض حقوق بشر در کشورهای غربی گفت:‌ در کشورهای مدعی حقوق بشر متاسفانه هیچ توجهی به این اصل نمی شود و در زندان های آمریکا شاهد نقض بارز حقوق بشر هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان های بین المللی نباید در راستای منافع غرب حرکت کنند تصریح کرد:  در برخی از تصمیم های سازمان های بین المللی سیاست های خصمانه غرب اعمال می شود بنابراین مجامع بین المللی باید تصمیماتی جدی به نفع بشریت اتخاذ کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: رفتار غرب در قبال حقوق بشر نشان دهنده این امر است که آنها به هیچ عنوان پایبند به حقوق انسانی نبوده و تنها در راستای اهداف شوم در عرصه بین الملل عمل می کنند.
انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.