غرب درپی دومینوی تغییر از سوریه به سمت حماس و حزب‌الله و ایران است

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص طرح آمریکائیها برای متوقف کردن بیداری اسلامی و تفرقه میان مسلمانان گفت: با توجه به عمق پیدا کردن بیداری اسلامی در هر روز به این نتیجه می رسیم بذری که امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب کاشته اند امروز در حال برداشت است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر رویکرد آمریکا در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران و انقلاب های منطقه اظهار داشت:  آمریکاییها  به طور تمام قد مقابل انقلاب اسلامی ایستادند ولی امروز تغییر رویکرد داده و تلاش می کنند با مدل دیگری با انقلاب های منطقه مواجه شوند.

بیداری اسلامی مبتنی بر انقلاب اسلامی است نه جهت گیری مذاهب

قائم مقام جمعیت رهپویان خاطر نشان کرد: غربی ها وقتی احساس کردند در مصر، تونس و سایر کشورها جریانی علیه آنها در حال شکل گیری است از موضع مخالف به موضع موافق تغییر جهت دادند و تلاش می کنند با موج سواری ، دادن امتیاز های کاذب و گرفتن فرصت، جبهه انقلاب را بر هم بزنند.

سروری با بیان اینکه یکی از شاخصه های بیداری اسلامی این است که مبتنی بر انقلاب اسلامی است نه مبتنی بر جهت گیری های مذاهب گفت: آمریکا به شدت به دنبال کند کردن موتور بیداری اسلامی است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از حماس، مصر، تونس و بیداری اسلامی حمایت می کند که غالبا از برادران سنی هستند و انقلاب اسلامی مبتنی بر تقریب مذاهب و تجمیع ظرفیت مسلمانان در مقابل نظام سلطه به پیروزی های بزرگی رسیده است.

تبدیل نبرد مسلمانان با آمریکا به نبرد مسلمانان با مسلمانان

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه آمریکاییها به دنبال این هستند که با تفریق مذاهب اسلامی و با حمایت دولت های افراطی، سلفی و وهابی این فرصت را به تهدید برای ملل اسلامی تبدیل کنند، گفت: به همین خاطر این روزها شاهد رفتار های نگران کننده ای در رابطه با تفریق بین ملت های شیعه و سنی هستیم که نبرد مسلمانان با آمریکا را به نبرد مسلمانان با مسلمانان تبدیل می کند.

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز موضوع اختلاف میان مسلمانان را به عنوان یک دغدغه در دیدار زنان کشور های اسلامی مطرح کردند، گفت: ایشان دراین دیدار گوشزد کردند که آمریکا به دنبال پاشیدن بذر اختلاف و تفرقه در بین ملل اسلامی است تا از این طریق بتواند جمهوری اسلامی ایران را کنترل کند.

سروری ادامه داد: دومینوی تغییری که از تونس شروع شد، میدان نفوذ آمریکا را هر روز تنگ تر کرده است، آمریکائیها قصد دارند در مقابل بیداری اسلامی دومینوی تغییری را از سوریه ، حزب الله، حماس و عراق به طرف ایران شروع کنند تا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان موتور محرک خاموش کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکاییها از اصل غافلگیری توسط مسمانان ضربه خوردند، گفت: آنها امروز به دنبال این هستند که با ایجاد اختلاف و برادر کشی میان مسلمانان آنها را از تمرکز به دشمن خارج کرده و در یک حرکت غافلگیر کننده یک دومینوی تغییر را در جبهه مقاومت ایجاد کنند.

غرب در پی دومینوی تغییراز سوریه تا ایران

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه سوریه در پیشانی جبهه مقاومت قرار دارد، اظهار داشت: غربی ها معتقدند اگر بتوانند سد سوریه را بشکنند مانند سیل خروشانی خواهد بود که حماس، حزب الله، عراق و ایران را هم خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این تفکر غربی ها یک خیال باطل است، گفت: اما دشمن در این جهت در حال حرکت است و ما باید در نقطه مقابل انها ایستادگی کرده و روحیه برادری، صمیمیت را در میان ملل مختلف اسلامی ایجاد کنیم.

سروری خاطر نشان کرد: مسلمانان باید با عنصر تقریب در مقابل تفریق در برابر توطئه کشورهای غربی بایستند و موج بیداری اسلامی را که امروز به یک بهار بسیار امید بخش تبدیل شده است را به کشور های مرتجعی که امروز به دنبال پاشیدن تخم تفرقه بین ملت ها هستند توسعه دهیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.