غرب نقش تاثیرگذار ایران را در معادلات منطقه‌ای پذیرفته است

معاون اطلاعات ارتش:

امیر سرتیپ طباطبایی گفت: اگر امروز غرب با تمام ادعاهای خود در نهایت به پای میز مذاکره می‌آید به دلیل آن است که نقش تاثیر گذار ایران را در معادلات منطقه‌ای پذیرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ طباطبایی در همایش روحانیون مقیم مرکز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تبیین تهدیدات غرب علیه کشورمان اظهار داشت: رهبری نظام، انسجام داخلی و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان را به عنوان عوامل بازدارنده غرب در عملی کردن تهدیدات‌ برشمرد .

وی تصریح کرد: آمریکا همواره با دکترین‌های مختلف که همگی مبتنی بر سلطه‌گری بوده، پیش رفته و تحولات دهه‌های اخیر از جمله به‌راه اندازی جنگ های متعدد در منطقه؛ متاثر از همان الگو بوده است.

معاون اطلاعات ارتش همچنین با اشاره به اقتدار اطلاعاتی نیروهای مسلح کشورمان به خصوص ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات اظهار کرد: امروز پس از گذشت حدود ۱۰ سال از حضور آمریکا در منطقه، ما با جابجایی‌های تاکتیکی و رصد اطلاعاتی خود به درک رفتارشناسانه‌ای از دشمن دست یافته‌ایم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نیز طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت زهرا(س)، توصیه‌هایی را در رابطه با گسترش امور فرهنگی و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی خانواده‌های کارکنان آجا مطرح کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.