غرس نهال های زیتون در منطقه ۱۶

۲۴ام بهمن ،

معاون فضای سبز و خدمات شهری منطقه ۱۶ از جمع آوری مستمر سر شاخه های هرس شده از سطح معابر این منطقه و غرس بیش از ۳۵ نهال زیتون در رمپ و لوپ آزادگان خبر داد.

هومن نصیری، معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۶ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه سال تازه و با توجه به مساعد بودن شرایط جهت غرس نهال ، عوامل اجرایی فضای سبز اقدام به غرس نهال مناسب زیتون در رمپ و لوپ آزادگان ناحیه ۴ می کند.

وی ادامه داد: جهت جلوگیری از هرگونه مزاحمت برای شهروندان این منطقه، سرشاخه های هرس شده به صورت مستمر از سطح معابر جمع آوری خواهد شد.

وی افزود: در راستای رفع آلودگی های بصری و ارتقای زیبایی مناظر شهری و با مشارکت واحد ترافیک ضمن شناسایی تابلوهای بد منظره اقدام به شست و شوی تابلوهای ترافیکی سرتا سر خیابان رجایی بیش از ۱۵ مورد آن رفع شده و موارد گزارش شده نیز به زودی رفع می گردد.

وی تصریح کرد: در راستای کنترل بهینه هر گونه آبگرفتگی های سطحی عوامل اجرایی خدمات شهری نسب به شست و ش و پاکسازی کانال های خیابان تاجیک و شریعتی اقدام کرد.
معاون فضای سبز و خدمات شهری منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: در جهت رفع هر گونه آلودگی زیست محیطی، جداول و رفیوژ میانی در خیابان های اوجانی، بدلی گیوی، خدارحم شرفی، سرازیری، ندائی و یوسف زاده، هلال احمر و تند گویان پاکسازی و به صورت دوره ای جداول آن شست و شو خواهند شد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.