غرضی:از طریق رادیو و تلویزیون به خانه‌های مردم وارد می‌شوم

۳۱اردیبهشت،

32-219.jpg

یک کاندیدا‌ی ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر ملت ۵۵ میلیونی برای تشکیل دولت ضدتورم ایستادگی کنند، این دولت تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سید محمد غرضی کاندیدا‌ی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:‌ امیدوارم دولتی که در آینده تشکیل می‌شود، دولتی ضد تورم باشد، من از ملت خواهش می‌کنم که از این پس دولتی را بپذیرند که ضد تورم عمل کند.

وی افزود: قبل به ما می‌آموزد در آینده دولت باید توان مقاومت در برابر خارجی‌ها را داشته باشد. دولت آینده باید دولتی بدون تورم باشد و من با توجه به اطلاعاتی که از اقتصاد کشور دارم، مطمئن هستم که در صورتی مردم به من رای بدهند توانایی تشکیل دولت ضد تورم را دارم.

این کاندیدا‌ی ریاست جمهوری مهمترین برنامه دولت خود را تشکیل دولت ضد تورمی دانست و گفت: من تلاش دارم که در دولت خود بیشتر از درآمد دولت هزینه نکنم؛ چرا که تورم به این مفهوم است که هزینه بیشتر از درآمد باشد و این برای کشوری که اقتدار سیاسی قدرتمندی دارد، بسیار بد است که یک دولت ضد تورم نتواند روی کار بیاید.

غرضی ادامه داد: عامل اصلی ناامنی‌های کشور تورم، درآمدهای نابجا،غارتگری‌ها و انحصار طلبی‌ها است. تورم همه کشور را به سمتی برده که اعتماد از جامعه رخت بربسته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا در دولت خود برای ارتباط با آمریکا برنامه‌ای دارید، اظهار کرد: رابطه ایران با آمریکا مدت ۶۰ سال است که برقرار است و دائم بین این دو کشور در این مدت بحث و مجادله وجود داشته است ملت ایران برای جواب آمریکا ۲۲ بهمن را خلق کرد. بعد از این‌که آمریکا در مقابل ایران شکست می‌خورد به این سبب که رقیب جدی خود را پیروز می‌بیند جنگ ایران و عراق را به راه می‌اندازد که این جنگ هشت سال به طول می‌انجامد وهیچگاه دشمن به پیروزی نمی‌رسد من این‌ها را تعامل می‌دانم.

غرضی افزود: من ۲۲ بهمن، کودتای ۲۸ مرداد و جنگ ایران با عراق و همچنین انحصارطلبی‌هایی که در عراق و افغانستان از سوی آمریکا انجام می‌گیرد را تعامل با آمریکا می‌دانم و معقتدم ما با آمریکا در زمین تعامل داریم نه در پشت میز. ما الان در سوریه نیز با آمریکا تعامل داریم آنها آمده‌اند و خواهان سرنگونی دولت می باشند و ما نیز نمی‌گذاریم که این اتفاق بیفتد.

این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: من مذاکره با آمریکا را صلاح نمی‌دانم ولی معتقدم که می‌توانیم با آمریکا تعامل داشته باشیم تعامل سامان دارد یعنی طول و عرض دارد ولی مذاکره سامان ندارد و معلوم نیست که چه نتیجه‌ای درپیش خواهد داشت.

وی ادامه داد: درایران هرگز هیچ دولتی طرفدار با آمریکا روی کار نمی‌آید و اگر دولتی هم که قصد ارتباط با آمریکا را دارد روی کار بیاید بسیار کوتاه عمر خواهد کرد.

غرضی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا به نفع کسی کناره‌گیری خواهید کرد، گفت: من در کسانی که به عنوان کاندیدا آمده‌اند، هیچ نفعی نمی‌بینم که بخواهم به نفع آنها کنار بروم. من هیچ ارتباط سیاسی و اجتماعی با احزاب و گروه‌ها و اشخاص ندارم که بخواهم به نفع آنها کناره‌گیری کنم. من کناره‌گیری به نفع یا ضرر کسی را اصطلاحی مهجور می‌دانم و معتقدم که نفع ملت باید در نظر گرفته شود نه نفع اشخاص.

وی ادامه داد: من نه ستاد دارم، نه سخنگو و نه پولی برای خرج کردن و انجام تبلیغات. ستاد من قلب مردم و خانه‌های آنها است و هر جا که محل آسایش باشد ستاد من آنجا است. اگر مردم اجازه بدهند ان‌شاالله موفق خواهم شد که از طریق رادیو و تلویزیون به خانه‌هایشان وارد شوم تا بتوانم مسائلی را که باید در کشور انجام بگیرد، تا اقتدار کشور حاصل شود را مطرح کنم.

این کاندیدا‌ی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا تا به حال فردی به طور مستقیم به شما اعلام کرده است که به شما رای نمی‌دهد، گفت: چون من تا به حال در معرض نبوده‌ام، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: من یکبار در اصفهان کاندیدا‌ی مجلس شدم و ۳۹۲ هزار رای آوردم و این در شرایطی بود که هیچکس قبل و بعد از من نتوانست این تعداد رای را بیاورد. در مجلس نیز همیشه بیش از سه چهارم و یا پنج ششم اعضای مجلس به من رای داده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.