غرضی در جام جم/ شعارم ۱+۵۵ است/ اولویتم مبارزه با تورم است

سیدمحمد غرضی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شبکه جام جم و در اولین برنامه انتخاباتی خود در رسانه ملی، در ابتدای سخنانش با اشاره به نوسانات دلار از زمان قاجاریه تا زمان دولت نهم و کاهش مداوم ارزش ریال گفت: تورم و رشد بی رویه آن باعث کاهش قدرت سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود و ملت ایران طی صد سال گذشته این تورم را تحمل کرده است.

 به گزارش فارس، وی افزود: من عرض می کنم که شعار من ۱+۵۵ است یعنی از بین ۷۵ میلیون نفر ۵۵ میلیون نفر حق رای خواهند داشت.

 غرضی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پاسخ سوالات ایرانیان مقیم کشور را در خصوص مسائل مختلف به صورت روشی خواهد داد، گفت: می‌گویند که از کاندیدا برنامه می‌خواهند در حالی که برنامه تنها وجه فیزیکی کار است و تمام برنامه‌ها را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد.

 وی افزود: تمام تلاش من این است که در قالب بحث مبارزه با تورم به سوالات شما پاسخ دهم چرا که خروجی دولت باید تورم ومیزان اشتغال باشد.

وی ادامه داد: من کشور را با اقتصادش خیلی خوب می‌شناسم، وقتی جنگ شروع شد من وزیر نفت بودم.

 غرضی افزود: با کمک مردم امروز شاهدیم که سراسر کشور گاز دارد در حالی که در دوره های قبل این طور نبود، من از مردم کمک گرفتم و این کار را انجام دادم بدون اینکه کوچکترین فشاری به مردم و دولت بیاید.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:هدف من از کاندیدا شدن این است که رای مردم را بگیرم و دولت ضد تورم تشکیل دهم و خدمات را در زیر مجموعه این دولت ضد تورم انجام دهم؛ من می‌خواهم قدرت سیاسی امروز کشور را که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته تقویت کنم.

 وی گفت: سیاست و اقتصاد به صورت مطلق معنا نمی‌دهد؛ سیاست باید این باشد که مردم مجهز باشند، تا هم تعادل سیاسی داخلی و هم خارجی شکل بگیرد.

غرضی ادامه داد: سیاست خارجی چیزی استعداد مردمی که در ان کشور زندگی میکنند نیست.

 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من از ملت می‌خواهم که به من رای ندهند بلکه به روش رای دهند، و به صد سال گذشته که در ان سوختیم توجه نکنند و به ۱۰۰ و ۲۰۰ سال آینده توجه کنند.

نوشته غرضی در جام جم/ شعارم ۱+۵۵ است/ اولویتم مبارزه با تورم است اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.