غرفه مرکز موسیقی حوزه هنری در سالن هنر نمایشگاه کتاب دایر شد

۱۴اردیبهشت،

به گزارش سینماپرس به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این غرفه تمامی آثار شنیداری گوناگون مرکز موسیقی حوزه هنری، که شامل نمونه‌هایی از موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی، موسیقی دینی و مذهبی، موسیقی دفاع مقدس، موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی پاپ و همچنین موسیقی آموزشی پژوهشی مبتنی بر اجرای صحنه‌ای می گردد، به نمایش درآمده است.

آثار بسیاری از هنرمندان شاخص موسیقی ایران در میان آثار ارائه شده ملاحظه می گردد که به عنوان نمونه می توان به آثاری از: احمد پژمان، هوشنگ ارسلان، اردشیر و بیژن کامکار، حسام الدین سراج، شاهین فرهت، داریوش پیرنیاکان، کیوان ساکت، سید جلال الدین محمدیان، علیرضا عصار، سالار عقیلی، پیام عزیزی، حسین پرنیا، حاج قربان سلیمانی، احمد عبادی، محسن شریفیان و بیژن بیژنی اشاره کرد. علاوه بر این، بخش انبوهی از آثار هم متعلق به هنرمندان جوانی است که مرکز موسیقی حوزه هنری به خاطر خلاقیت موجود در آثار آنان با اقدام به انتشار یافتن آثارشان از آنها حمایت کرده است.

قابل توجه است آلبوم های: رستخیز ناگهان اثر احمد پژمان ، خوشا سرو اثر حسام الدین سراج، محتسب اثر علیرضا عصار، خورشید مستان اثر گروه کامکارها ، سعدی نامه و می تراود مهتاب از آثار سالار عقیلی ، سمفونی فردوسی اثرشاهین فرهت ، تریکه هانه اثر علی اکبر مرادی ، رنگواره های کهن اثرگروه رستاک ، از اورامان تا بادینان اثر زکریا یوسفی با آواز عثمان هورامی و عزیز شاهرخ و همچنین دو مجموعه شادی های ایرانی و نوروز و بهار ایرانی که هوشنگ جاوید در مناطق مختلف ایران جمع آوری گرده است ازجمله آثار ارائه شده در این غرفه می باشند . 

گفتنی است ، آلبوم «خطبه خوان رستاخیز»، آخرین اثرمنتشر شده این مرکز است که با آهنگسازی دکتر پیروز ارجمند و خوانندگی علیرضا وکیلی منش ، محمد رضا ابراهیمی و امیرحسین مدرس تولید شده و در این غرفه رونمایی شده است.

علاقمندان برای حضور در غرفه مرکز موسیقی حوزه هنری می توانند به این غرفه واقع درروبروی شبستان ، خیابان ۲۲ ، سالن هنر، بخش جنبی نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.