غرفه های شکوفا و سرای محله میهمانان پرطرفدار جشنواره تابستانه منطقه ۴

جمعه ۲۳ تیر – ۰۱:۱۰:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ :

بزرگنمایی:  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ شهرداری تهران از استقبال کم نظیر شهروندان از جشنواره تفریحات ورزشی (پویا) این منطقه خبر داد و گفت: بهره‌گیری مناسب از فضای این جشنواره برای معرفی فعالیت سرای محله و کانون‌های ۷گانه شکوفا این غرفه‌ها را به پرطرفدارترین خدمات ارایه شده در جشنواره پویا تبدیل کرده‌است.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا،” سمانه زمانی ” معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: جشنواره تابستانه تفریحات ورزشی این منطقه همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(ع) با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران فعالیت خود را در بوستان پلیس آغاز و با برگزاری موفق جشن نیمه شعبان توانست استقبال کم نظیر شهروندان را به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به ویژگی‌های متمایز جشنواره پویا در منطقه ۴ گفت: این منطقه وظیفه هدایت دبیرخانه هادی کانون برنامه‌نویسی موبایل جشنواره شکوفا در مناطق ۲۲ گانه را بر عهده دارد و به منظور آشنایی شهروندان منطقه با نحوه فعالیت و عضوگیری ۷ کانون‌ خانه‌های IT محلات با بهره‌گیری از فضای جشنواره پویا غرفه‌ای به این موضوع اختصاص داده شد.
زمانی ادامه داد: معرفی فعالیت‌های سرای محلات و ۱۳ خانه تحت پوشش این مراکز در فضایی به وسعت ۲ هزار مترمربع، نحوه انتخاب مدیران محله و سرای محلات منطقه ۴ از دیگر ویژگی‌های بارز جشنواره پویا در منطقه به شمار می‌آید.معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ شهرداری تهران با اشاره به حضور فعال هنرمندان شمسه در جشنواره تفریحات ورزشی منطقه تصریح کرد: به همت اداره‌  فرهنگی غرفه‌ جشنواره شمسه در جشنواره تابستانه بوستان پلیس دایر و ضمن معرفی مجموعه جشنواره‌های شمسه به مکانی برای حضور فعال هنرمندان شمسه ۹۰ تبدیل شده است.
زمانی افزود: برگزاری ۴۰ رشته ورزشی نظیر اسب سواری، والیبال، فوتبال‌دستی و ورزش‌های آبی، استقرار ۲۵ غرفه کارآفرینی، سلامت،آموزش‌های شهروندی، مطالعات اجتماعی  و فرهنگی همچنین عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این جشنواره محسوب می‌شود.
معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه ۴ شهرداری تهران از برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره پویا در منطقه خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه جشنواره تفریحات ورزشی این منطقه ۲۲ تیر با حضور مدیران شهری برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۳۱۳۱۰۳۸۵۰۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.