غرق شدن باراک ، نتانیاهو و لیونی در باتلاق ایران/جنجال بر سر سیگار کشیدن ایهود باراک

۱۸م دیماه ،

فقط کافی است تا در شرایطی اینچنین عصبی باراک یا لیونی یک سیگار روشن کنند تا خشم دیگر صهیونیست ها لبریز شده و هم لانه های سیاسی شان را به باد تخریب و انتقاد بگیرند،گویی آتش ایران دامن گیر تیم نتانیاهو شده و کم کم در باتلاق شاخه و شانه کشیدن های توخالی برای ایران در حال غرق شدن می باشند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، یودیعوت آحارونوت نوشت: یوال دیسکین رییس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دومین مرحله از نشستی که با حضور وزرای رژیم صهیونیستی در خصوص “ایران” تشکیل شد، شرکت و سخنرانی کرد و بار دیگر بنیامین نتانیاهو و ایهود باراک را به خاطر خودخواهی هایشان مورد انتقاد شدید قرار داد.
وی با اذعان به ناکارآمدی احزاب فعلی رژیم صهیونیستی، از مردم خواست که در انتخابات پارلمانی آینده در اعتراض به وضعیت سیاسی، رأی سفید دهند، چراکه “اسرائیل در آینده با بحران‌های متعددی مواجه خواهد شد.”
یوال دیسکین ابتدای سخن خود را با پیش زمینه ای از ضعف فرهنگ و ادبیات زشت رفتاری مقام های ارشد رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو و باراک آغاز کرد و گفت: بنیامین نتانیاهو اول وزیر، ایهود باراک وزیر دفاع و آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در برابر همگان سیگار می کشند. وزیر دفاع به کافه می رود و برای خود مشروب سرو می کند. چنین وزیر دفاعی با یک لیوان مشروب در یک دست و با سیگاری در دست دیگر، در مقابل افسران و پرسنل وزارت دفاع و اطلاعات می ایستد و سخنرانی می کند.

 


وی در ادامه گفت: یک تصویر بیش از هزاران کلمه، حرف برای گفتن دارد. ایهود باراک سرباز پیشین این نظام (رژیم)، افسر ارتش و رئیس کارکنان وزارت دفاع بوده نه یک مرد لاابالی کف خیابان. پس او باید بداند که یک فرمانده چه خصوصیات رفتاری باید داشته باشد. من هنوزهم با این توضیحات مطمئن نیستم که در شفاف کردن این تصویر حقیقی موفق بوده ام یا خیر.
اما در اتاق وزرا کسانی می باشند که از مشکلات تنفسی رنج می برند و درحالی که از باراک خواسته اند تا سیگارش را خاموش کند، وی این کار را نمی کند.
اما از مشکلات فرهنگی و اخلاقی این مسئولان که بگذریم مسئله این است که دیگر اول وزیران و مسئولان پیشین از جمله رابین، پرز، شارون و اولمرت همیشه منافع کشور (رژیم) را در اولویت قرار می دادند درصورتی که نتانیاهو و باراک منافع خود را در اولویت قرار می دهند. آنها در طول عمر کاریشان هرگز نتوانستند تصمیم درستی بگیرند. متاسفانه دیگر مسئولان نیز احساسی همچون من دارند و این دو را اشخاصی فرصت طلب و درفکر منافع شخصی می شناسند.
در این جلسه از یوال دیسکین خواسته شد که مثال هایی از آنچه که مدعی آن می باشد را جهت اثبات بیان کند.
دیسکین با اعتماد به نفس گفت: من مثال های فراوانی را در رابطه با گفته هایم دارم که برگرفته از تجربه شخصی ام در ارتباطات با این اشخاص، ملاقات ها، گفتگوهای خصوصی و مراحل تصمیم گیری می باشد.
تجربه های من، ترکیبی از بسیاری چیزهاست که من حیث المجموع “حس ناامنی و بی اعتمادی” نسبت به این دو را به وجود آورده است. آنچه که سبب شد تا من این دو را نالایق بخوانم موضوع “ایران” بود. هرگاه این دو از ایران صحبت کردند، پس از کلی گفتگو و بحث های کارشناسانه، این سوال را مطرح کردند که آیا عاقلانه است که ما به ایران حمله کنیم یا خیر؟ بدین معنا که حتی پس از بحث های فراوان بازهم به خانه اول بازگشتند.
این بحث ها در حالی می باشند که هیچ رهبری، لایق سازماندهی چنین سناریویی (حمله اسراییل به ایران) نمی باشد. فرض کنیم که ما وارد این جنگ هم شدیم، چه کسی ضمانت می کند نتیجه دلخواه از این جنگ عاید اسراییل شود. بی بی (لقب نتانیاهو) یا باراک؟

 

 از قرار معلوم توهمات سران رژیم اشغالگر قدس سبب دیوانگی و بصورت جدی تر سببات نابودی نتانیاهو و باراک را در محیط سیاسی این رژیم فراهم آورده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.