غفلت مسوولین از توصیه های رهبری موجب بی اعتمادی مردم به آنان خواهد شد

حجت الاسلام رضا آشتیانی عراقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری به مسوولان و هشدار ایشان در مورد آفت هایی که در کمین مسوولان نظام است، اظهارداشت: توصیه های اخیر ایشان به مسوولان مبنی بر دوری از خود محوری، غفلت، خودشیفتگی، ثروت اندوزی و اشرافی گری خطری است که مسوولان نظام را تهدید و از راه اصلی انقلاب دور خواهد ساخت.

وی با تاکید بر آنکه اگر رهنمودهای رهبری مورد غفلت قرار بگیرد آثار سوئی برجای خواهد گذاشت، گفت: همیشه هشدارها و توصیه های رهبر انقلاب به موقع و متناسب با شرایط بوده است و حتما غفلتی در این باب متوجه مسوولان هست که اگر نسبت به آن بی توجهی شود آثار سوئی خواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی توصیه های رهبری را چراغ راه نظام و انقلاب دانست و یادآور شد: توصیه های رهبری در مورد فساد اقتصادی و ضرورت مقابله با آن نیز توسط مسوولان مورد غفلت واقع شد که نتیجه آن فسادهای اخیری است که شاهد آن هستیم و این مسئله اعتماد مردم به مسوولان را مورد خدشه قرار داد.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: بنابراین اگر توصیه ها و هشدارهای رهبری به موقع مورد توجه قرار گیرد، موجب جلوگیری از آفت ها و حوادث های آینده خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در تبیین مطالبات رهبری، گفت: مجلسی که به فرموده امام(ره) در راس امور است باید در عملی کردن مطالبات رهبری نیز در راس امور باشد.

آشتیانی خاطرنشان کرد: مجلسی در راس امور است که نمایندگان آن به سوگند خود و آیین نامه مجلس و همچنین رهبری پایبند باشد و گرنه مجلسی که به وظایف خود به درستی عمل نکند در راس امور نیست.

وی با بیان اینکه مسوولان باید رهنمودهای رهبری را همچون تابلوئی در اتاقشان قرار دهند، گفت: رهبری خطری در کمین مسولان نظام دیدند که نسبت به آن هشدار داند و مسولان نیز تا دیر نشده باید توصیه های رهبری را الگو و محور عمل خود قرار دهند  تا از صراط مستقیم خارج نشوند.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر مسوولین به هشداری رهبری توجه نداشته باشند به سمت انحراف و لذت ها و جاذبه های دنیایی کشیده و از اهداف و آرمان های انقلاب دور می شوند که در نتیجه مسوولان توسط مردم زیر سوال رفته و دیگر اعتمادی به آنان نخواهند داشت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.