غلامرضا رضایی: پرسپولیس متفاوتی در داربی می‌بینید/ رقابت‌مان با دفاع استقلال جذاب می‌شود

۳۰م دیماه ،

ff-7.jpg

مهاجم پرسپولیس معتقد است تیمش در داربی بازی متفاوتی ارائه خواهد کرد.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ شرایط پرسپولیس در فاصله سه روز مانده به داربی ۷۶ اظهار کرد: وضعیت بسیار خوبی داریم. خوشبختانه در چند هفته قبل تیم ما متحول شده و هم از نظر روحی – روانی و هم از نظر فنی در وضعیت ایده‌آلی قرار داریم.

وی دربارهٔ بازی با استقلال و اینکه پرسپولیس نسبت به بازی رفت وضعیت بهتری دارد، گفت: الان نمی‌توان شرایط را با قبل مقایسه کنیم به نظر من این داربی با همه داربی‌های قبلی فرق دارد همه یک بازی متفاوت را از پرسپولیس خواهند دید. امیدوارم شانس هم با ما یار باشد تا بتوانیم این بازی را ببریم. استقلال هم تیم بسیار خوبی است و الان در صدر جدول می باشند. بیشتر بازیکنان‌شان ملی‌پوش می باشند و برایشان احترام خاصی قائل هستیم ولی این بازی شرایطش فرق می‌کند.

رضایی همچنین دربارهٔ پیروزی سخت تیمش برابر داماش به ایسنا گفت: فکر نمی‌کنم سه امتیاز با گل کم یا بسیار مشکل داشته باشد. درست است که در نیمه دوم کمی با احتیاط بازی کردیم. نه اینکه ترسو بازی کرده باشیم فقط کمی با احتیاط بیشتر بازی کردیم. در این بازی شرایط فرق داشت. در بازی‌های قبل خوب بازی کرده بودیم اما نتوانسته بودیم سه امتیاز را بگیریم. این بازی برعکس شد.

مهاجم پرسپولیس دربارهٔ احتیاط دو اخطاره‌های این تیم در بازی با داماش گفت: روی من این موضوع تاثیر نداشت که بترسم اگر اخطار بگیرم بازی بعد را از دست می‌دهم. فقط به فکر بازی با داماش بودم. اگر آن سه امتیاز را نگرفته بودیم اصلا شرایط برای داربی خوب نبود اما حالا با یک روحیه بسیار خوب به استقبال داربی می‌رویم.

رضایی دربارهٔ رقابت خط حمله پرسپولیس که در هفته های قبل خوب گل زده با خط دفاع استقلال که کمترین گل خورده در لیگ را دارد گفت: رقابت هم سخت می‌شود و هم جذاب. در این بازی در همه خطوط هر دو تیم رقابت سختی با هم خواهند داشت. امیدوارم بازی جذابی شود و ما هم بازی را ببریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.