غلامرضا محمدی :مدال طلا حق مسلم یزدانی بود

به دنبال مصدومیت رضا یزدانی در بازی های المپیک ۲۰۱۲:

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعتقاد دارد رضا یزدانی شایستگی کسب مدال طلا را در بازی های المپیک ۲۰۱۲ داشت و مصدومیت بد موقع باعث شد وی نتواند به این مهم برسد.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:رضا یزدانی کشتی گیر بسیار جنگنده وبا غیرتی است که  علی رغم قرعه دشواری که با آن روبرو شده بود توانایی کسب مدال طلا را در میان بزرگان وزن ۹۶ کیلوگرم دنیا داشت.
 
وی ادامه داد: مبارزه جانانه یزدانی با گادیسوف روس وشکست این کشتی گیر مدعی خود گواه این موضوع بود که قهرمان  کشورمان فقط برای کسب خوشرنگترین مدال المپیک  پا به میدان رقابت گذاشته اما متاسفانه بسیار ناباورانه وبر اثر حوادث کشتی نتوانست توقیقی را بدست آورد.
 
وی اضافه کرد:زمانی رضا مصدوم شد بالای سر وی رفتم و از نزدیک شاهد بودم که زانوی چپ این قهرمان ارزنده کشورمان دچار آسیب دیدگی شدید شده بود وواقعاً این صحنه بسیار برای من ناراحت کننده و سخت بود چرا که مدال طلای  رقابتهای کشتی آزاد وزن ۹۶ کیلوگرم بازی های المپیک ۲۰۱۲حق مسلم یزدانی بود.

دارنده چهار مدال جهانی در پایان خاطرنشان کرد:در هر صورت اتفاقی که برای یزدانی افتاد هر چند برای اهالی کشتی بسیار سخت وغیر باوربود اما این حوادث جزئی از ورزش سنگینی مثل کشتی است وامیدوارم رضا هر چه زودتربا برطرف شدن آسیب دیدگی اش به شرایط ایده آل نزدیک شود.
 
گفتنی است رضا یزدانی در بازی های المپیک ۲۰۱۲ بعد از استراحت در دور نخست و پیروزی  جانانه مقابل عبدالسلام گادیسوف روس ، در دور سوم ماگومد موسائف از قرقیزستان را شکست داد و راهی  مرحله  نیمه‌نهایی شد.

رضا یزدانی در این مرحله  در حالی‌که دچار آسیب دیدگی شد  در تایم اول با نتیجه ۵ بر صفر از حریف عقب افتادو به دلیل مصدومیت شدید وپارگی رباط صلیبی از ادامه مسابفه  انصراف داد و آندریتسف از اواکراین برنده این رقابت شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.