غول اتومبیلرانی دنیا: این فتل رکوردهای مرا می شکند!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – مایکل شوماخر از هموطنش سباستین فتل تمجید کرد و گفت از اینکه یک المانی رکوردش در مسابقات فرمول یک را شکسته خوشحال است. شوماخر همچنین از برتری شوکه کننده فتل در مقابل هم تیمی اش مارک وبر هم اظهار تعجب کرد.

به گزارش ممتاز ؛ تقریبا یک دهه بعد از اینکه شوماخر آخرین قهرمانی از هفت مرتبه قهرمانی خود در مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان را به دست آورد، فتل توانست چهارمین قهرمانی متوالی خود در این مسابقات را کسب کرد. از نظر تعداد قهرمانی شوماخر همچنان رکورددار است و فتل در رتبه چهارم قرار دارد اما از نظر تعداد بردها در یک فصل فرمول یک، فتل توانست رکورد قهرمان دوران کودکی خود یعنی شوماخر را بشکند. این در حالی بود که مارک وبر هم تیمی فتل در ین فصل هیچ بردی به دست نیاورد و فقط پنج بار توانست دوم شود. شوماخر در این مورد گفت: «عالی، کاملا باثبات.» این پاسخ شوماخر در مورد ارزیابی عملکرد فتل در فصل ۲۰۲۲ بود: «به هم تیمی اش نگاه کنید، این موضوعی است که شما باید به آن توجه کنید. فتل ۱۳ مسابقه امسال را برنده شد، اما مارک وبر در هیچکدام برنده نشد. این واقعا شوکه کننده است. من خوشحالم که هم تیمی فتل نیستم!»

شوماخر که با فتح ۹۱ گرندپری همچنان قاطعانه رکورددار تاریخ فرمول یک است، می گوید که اگر یک نفر باشد که بالاخره بتواند رکوردهای او را بشکند، آن یک نفر سباستین فتل است: «قطعا او یک قهرمان واقعی است و من واقعا برایش خوشحالم. اگر یک نفر بتواند همه این رکوردها را بشکند در این صورت من سباستین را به هرکس دیگری در این زمینه ترجیح می دهم.» شوماخر ۴۴ ساله که با لباس مرسدس از فرمول یک خداحافظی کرد و حالا نیز به عنوان سفیر شرکت مرسدس فعالیت می کند از تیم سابق نیز تمجید کرد و عملکرد آنها را در این فصل فوق العاده خواند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.