فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی روسیه شد

 اتحادیه فوتبال روسیه پنجشنبه اعلام کرد کاپلو سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس به پیشنهاد روسیه برای هدایت تیم ملی این کشور پاسخ مثبت داده و به زودی هدایت روسیه را در دست خواهد گرفت.

 در همین زمینه اتحادیه فوتبال روسیه بر روی وب‌سایت خود نوشته است، با وجود اینکه کاپلو هنوز قراردادی با ما امضا نکرده است اما دو طرف به توافق نهایی رسیده‌اند و قرار است روز جمعه مربی ایتالیایی به مسکو وارد شود.

 نیکیتا سیمونیان مدیر اتحادیه فوتبال روسیه در این باره گفت: کاپلو عصر جمعه به روسیه می‌آید و قرار است روز شنبه بازی سسکا مسکو با حریفش در لیگ برتر روسیه را از نزدیک ببیند. او همچنین یکشنبه دیدار زنیت سن‌پترزبورگ را در این لیگ زیر نظر خواهد گرفت.

 کاپلو که سابقه مربی‌گری در باشگاه‌های بزرگی همچون رئال مادرید، یوونتوس، میلان، رم و همچنین تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد جایگزین دیک ادووکات می‌شود که در آخرین روزهای مربی‌گری‌اش در روسیه نتوانست با تیمش از مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ صعود کند.

 قرارداد کاپلو با تیم ملی روسیه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۴ است. طبق ادعای رسانه‌های روسی مرد ۶۶ ساله ایتالیایی تا پایان حضورش در این کشور سالانه ۱۰ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.